Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@07:06:01 GMT

بهترین زمان ورزش برای چربی سوزی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۹۱۱

محققان دانشگاه‌های “باث” و ” بیرمنگام” به تحقیق راجع به موضوعی پرداختند که سالها مورد بحث قرار گرفته و نظرهای متعددی راجع به آن وجود دارد.

از طرفی دیگر این موضوع برای بسیاری از افراد یک دغدغه است که چه زمانی را برای ورزش کردن انتخاب کنند.

در این راستا این محققان بهترین زمان ورزش کردن برای چربی‌سوزی را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که ورزش کردن قبل از صبحانه به چربی‌سوزی بیشتر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پروژه محققان ۳۰ مرد چاق و یا دارای اضافه وزن را به مدت بیش از شش هفته مورد بررسی قرار دادند. برخی از آنها قبل از مصرف صبحانه ورزش می‌کردند و برخی دیگر بعد از صبحانه. گروهی هم در سبک زندگی خود هیچ تغییری ایجاد نکردند.

تجزیه و تحلیل نتیجه‌های این بررسی نشان داد که شرکت‌کنندگانی که قبل از صبحانه ورزش کرده بودند، نسبت به گروهی که بعد از صبحانه ورزش کردند، دو برابر بیشتر چربی سوزاندند.

“خاویر گونزالس” محقق ارشد پروژه اظهار کرد، گرچه که زمان ورزش کردن در کاهش وزن هیچ تاثیری نداشت، ولی باعث بهبود چشمگیر سلامت کلی این افراد شد.

وی ادامه داد، گروهی که قبل از مصرف صبحانه ورزش کردند، توانایی بهتری در پاسخ به میزان انسولین خون نشان دادند.

نکته جالب اینجاست که این وضعیت بهبود در انسولین، در حالی رخ داد که هر دو گروه به یک میزان کاهش وزن داشتند و به یک میزان فعالیت ورزشی انجام دادند.

تنها تفاوت این دو گروه زمان‌بندی صرف غذا در آنها بود.

محققان پروژه معتقدند که تحقیق آنها باید کامل‌تر شود زیرا بررسی‌ها فقط در مردان انجام شده و هنوز زنان مورد بررسی قرار نگرفته‌اند.

بنابراین باید دید که این یافته برای زنان هم صدق می‌کند یا خیر؟

منبع: ساتین

کلیدواژه: بهترین چربی سوز بهترین زمان ورزش پیشگیری از چاقی چربی سوزی با ورزش چربی سوزی شکم و پهلو سلامت نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی 20 حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی 3 ماه حجم معاملات طلا از مرز 2,7 تن گذشت.

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

 

 حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

 بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز شنبه هشتم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد