Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل حریف روس سرسخت در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) یوونتوس مقابل زسکا مسکو در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، مردانش را به خاطر ذهنیت‌شان تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در نیمه اول این بازی خانگی عقب افتاد و همین برای حریف روس بهانه‌ای شد که بیش از پیش در لاک دفاعی فرو برود و کار بانوی پیر را سخت‌تر کند. یووه به انواع و اقسام شیوه‌ها شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما هرچه زد به در بسته خورد تا اینکه سرانجام شوت کات‌دار پائولو دیبالا از پشت محوطه جریمه قفل دروازه زسکا را شکست و چند دقیقه بعد خود او در ریباند شوت الکس ساندرو دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در خط دفاعی مشکلاتی داشتیم. متأسفانه در یک ضدحمله گل خوردیم و حریف از آن به بعد حتی بیشتر در لاک دفاعی فرو رفت. من فکر می‌کنم تیم ما از این جهت که بعد از خوردن این گل روحیه‌اش را نباخت و با صبور توپ را به خوبی در سراسر زمین به گردش درآورد، عملکرد خوبی داشت. می‌دانستیم که در هر لحظه از بازی امکان برگشتن ورق به سود ما وجود دارد اما ترس من از این بود که اضطراب به بازی‌مان حاکم شود. ما 28 بار توپ را به سمت دروازه زسکا شوت کردیم.

ساری افزود: به بازیکنانم گفتم که ما رکورد تملک توپ را در لیگ قهرمانان شکستیم (78 درصد به 22 درصد به نفع یوونتوس). خطری که ما را تهدید می‌کرد این بود که از ناکامی برای رسیدن به گل خسته شویم و خودمان را ببازیم اما خوشبختانه بازیکنان ما روحیه‌شان را حفظ کردند.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی سخت بایرن مونیخ و یوونتوس در شب آسان سیتی و پاری‌سن‌ژرمن/ خروج موقت رئال مادرید از بحران

سرمربی یوونتوس در ابتدا برای استفاده از مثلث هجومی دیبالا، رونالدو و ایگواین تردید داشت اما در نیمه دوم ایگواین را به میدان فرستاد تا این مثلث تشکیل شود. او در این باره گفت: من احساس کردم که بازیکنان لکوموتیو دیگر توان ضدحمله ندارند و به همین دلیل ریسک کردم و ایگواین و آدرین رابیو را به همراه رودیگو بنتانکور در ترکیب قرار دادم. متأسفانه سیستم ما به گونه‌ای است که به فشار آوردن از مرکز تمایل دارد. در نیمه دوم تلاش کردیم بیشتر از سمت راست حمله کنیم و زمانی که پائولو یک خط عقب‌تر آمد او به سمت راست متمایل شد. به همین دلیل ما گاهی اوقات بیش از اندازه از یک طرف حمله می‌کنیم که داریم روی این موضوع هم کار می‌کنیم.

ساری در پایان اظهار داشت: فکر نمی‌کنم که ما در این بازی به هیچ عنوان رویکردی اشتباه داشتیم. فقط کمی سرعت‌مان پایین بود و در نیمه اول ضرباهنگ مناسبی نداشتیم. در نیمه اول، قدرت فیزیکی ما به اندازه قدرت روانی‌مان نبود. خب این هم خیلی غیرعادی نیست چون ما داریم هر سه روز یک بازی انجام می‌دهیم. به هر حال خوشحالم که تیم‌مان روحیه خودش را نباخت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا مائوریتزیو ساری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام