Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:29:44 GMT

مارک اسپر وارد بغداد شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۰۱۶

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا صبح امروز (چهارشنبه) وارد بغداد شد تا با همتای عراقی خود به بررسی انتقال نیروهای آمریکایی به این کشور بپردازد.

اخبار بین‌الملل- اخیرا نیروهای آمریکایی در پی عملیات ترکیه در شمال شرق سوریه راهی عراق شده‌ و مدعی هستند می‌خواهند به ماموریت مقابله با داعش از خاک این کشور ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپر در سفری به منطقه بعد از افغانستان و عربستان وارد بغداد شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه سوریه عراق افغانستان عربستان وزیر دفاع آمریکا بغداد مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشجویان حامی فلسطین یک دانشگاه آمریکایی در قاهره با سردادن شعار «پول‌های ما به کجا می‌رود» از ریاست دانشگاه و همه مسئولان خواستند توضیحاتی را در رابطه با نحوه روابط خود با شرکت‌های حامی رژیم اسرائیل ارائه دهند.

دانشجویان در دومین روز از اعتراضات خود با ورود به جشنواره فرهنگی سالانه دانشگاه خواستار قطع ارتباط با شرکت‌های اکسا و اچ پی به دلیل حمایت از اسرائیل شدند. 

این دانشجویان اظهار داشتند که ما  دانشجویان و فارغ‌التحصیلات پایان سرمایه‌گذاری در نسل‌کشی در غزه را اعلام می‌داریم و این که مدرک‌های تحصیلی ما آغشته به خون شهدای فلسطینی باشد را نمی‌پذیریم.

تنها دانشگاه در مصر که دانشجویان آن توانستند در هفته‌های اخیر علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کنند، همین دانشگاه آمریکایی در قاهره بود زیرا دانشجویان آن از فرزندان نخبگان بوده و پلیس نمی‌تواند به آنها حمله کرده و آنها را بازداشت کند.

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • آمریکا : از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا