Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید دارایی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در دفتر مدیرعامل مخابرات استان افزود: توسعه متوازن خدمات مخابرات در تمام مناطق استان سمنان رویکرد اصلی شرکت مخابرات استان است.

وی اظهار داشت: ۶۴ درصد خرید اینترنت بازار به شرکت مخابرات استان سمنان اختصاص دارد و تنها ۳۶ درصد متقاضیان اینترنت از سایر اوپراتورها اینترنت خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی ادامه داد: ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل ۲۹۴ روستای بالای ۲۰ خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور قرار دارد که گواه رویکرد توسعه متوازن در استان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان سمنان ۳۵۰ هزار درخواست خط تلفن را تایید و نصب کرد که از این تعداد ۲۹۰ هزار خط تلفن مشغول به کار است و اکنون هیچ درخواست خط تلفن در استان معطل نمانده و در کوتاه‌ترین زمان درخواست تایید می‌شود.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این رسانه، تصریح کرد: تهیه گزارش‌های مردمی، ارتباط‌گیری با مدیران به منظور حل مشکلات مردم و تشکیل پرونده‌های خبری در حوزه‌های مختلف برخی از رویکردهای جدی در خبرگزاری ایرنا سمنان است.
محمد جهانگیریان افزود: تاکنون پرونده‌های خبری معرفی شهدای استان، جاذبه‌های گردشگری، سلامت و معرفی کتاب در ایرنا استان سمنان تعریف و تولید شده و محصولات مرتبط با آنها روی خروجی این رسانه قرار گرفته است.
رئیس خبرگزاری ایرنا استان سمنان گفت: ۶۰ درصد خبرهای منتشر شده در این خبرگزاری در هر ماه تولیدی این مرکز است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان همراه اول وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی

 "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ملی هوش مصنوعی که سال گذشته تاسیس شد، کارور هوش مصنوعی که به زودی تاسیس خواهد شد تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی که زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزار‌های کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهرهوشمند و مالی و ... است.

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال ۱۴۰۳ سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های اجرایی و کاربردی است و این کار‌ها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزار‌ها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی