Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیشابوری گفت: حضرت محمد(ص) محبت و انسانیت را به جای کینه و نفرت قرار داد و ملاک فضیلت را تقوی، خویشتن داری و پرهیزکاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام« غلامرضا نیشابوری» (۳۰ مهر) در جلسه شورای فرهنگ عمومي شهرستان آشتيان به همدلي بين مردم كشور عراق و ايران در برگزاری مراسم اربعين حسيني (ع) تاکید کرد و گفت: يكي از كارها و ماموريت های شوراي فرهنگ عمومي در جامعه، نزديكي دلها به يكديگر و ايجاد همدلي است واين فرهنگ بايد هر روز نسبت به گذشته غني تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 امام جمعه و رئيس شورای فرهنگ عمومي شهرستان آشتیان افزود: داشتن پیامبری همانند حضرت محمد(ص) نعمتی بزرگ است و باید با تاسی و الگو گرفتن از لحظه لحظه زندگی ایشان بتوانیم در مسیر رشد و شکوفایی معنوی و اخلاقی حرکتی مستمر داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) پیام آور رحمت،محبت و انسانیت را به جای کینه و نفرت قرار داد: پیامبر(ص) ملاک فضیلت را تقوی، خویشتن داری و پرهیزکاری اعلام کرده و به صراحت خط بطلانی بر تبعیض های نژادی، قومی و قبیله ای کشید.

 

امام جمعه آشتیان تصریح کرد: رسول خدا برای همه انسان‌های جهان یک الگو و سرمشق و نمونه کامل انسانیت هستند و بسیاری از مشکلات امروز ما به دلیل عدم شناخت، جهل و بی خبری است که اگرسیره پیامبر و معصومین را بشناسیم قطعاٌ الگو می پذیریم.

 

حجت الاسلام نیشابوری با بیان اینکه مکارم زندگی انسانی که اسلام برای بشر پایه‌ریزی کرده ما را در زندگی به خدا نزدیک می‌کند اضافه کرد: با به کارگیری سیره پیامبر(ص) در زندگی، فضائل و خوبی‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کند و ما را از رزائل و پستی باز می‌دارد.

 

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آشتيان پیرامون مراسم 28 ماه صفر و زيارت حضرت رسول (ص) از راه دور، همايش خاطره گويي اربعين حسيني (ع) و بزرگداشت يوم ا... سيزده آبان بحث و تبادل نظر شد.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کربلا منطقه آزاد اروند کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی حضرت محمد ص شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد

ویژه برنامه «هلال» با اجرای محمد دلاوری و همکاری باشگاه مخاطبان همسفر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.برنامه «هلال» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با حضور مهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز بود و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به تصویر می‌کشید.

۳۰ مهمان از کشور‌های مختلف، قصه خود را از زندگی شخصی، فرهنگ و آداب و رسوم در برنامه «هلال» روایت می‌کنند. اوقات جذاب برنامه وقتی به ثمر می‌نشیند که محمد دلاوری به عنوان میزبان به روایت مهمانان واکنش نشان می‌دهد. او با تسلطی که بر بخش عظیمی از فرهنگ غنی ملت مسلمان ایران زمین دارد، با روایت‌های آشنا، هم‌ذات پنداری می‌کند و در واکنش به آداب و رسوم شنیده نشده، به بیان آداب و رسوم مشابه در ایران اسلامی می‌پردازد.

پخش مجدد برنامه «هلال» با تهیه‌کنندگی مجید ظریف و اجرای محمد دلاوری به علت بازخورد بالای مخاطبان از شنبه تا پنجشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۲:۴۵ پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست
  • پناهیان: برخی متأسفانه نگاه سخیفی به حجاب دارند
  • اعتراض دانشجویان دنیا علیه جنایات اسراییل نشان از بیداری آنان است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • آیت‌الله جوادی آملی: فریب، راه نیست و با آن نمی‌توان زندگی کرد
  • فیلم| رژیمی نفرت‌انگیز حتی برای یهود
  • حضرت ابراهیم یک پیامبر ویژه است
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب