Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از نظرم تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، کمک خیلی زیادی به تیم می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی جاوید در ابتدا گفت: شرایط بدنی و به طور کلی آمادگی خودم و سایر بازیکنان مطلوب است چراکه از دل لیگ به مسابقات آمده‌ایم. طبق نظر سرمربی با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در ارومیه حاضر شدیم و به غیر از 3 بازیکن باتجربه، بقیه بازیکنان جوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اواخر سال هم مسابقات مرحله نهایی قهرمانی آسیا را در پیش داریم که این موضوع باعث شده تا رقابت و تلاش بین بازیکنان برای اثبات جایگاهشان در جمع 14 بازیکن اعزامی، بسیار زیاد باشد. به هرحال در چند سال اخیر درهای تیم ملی به روی بازیکنان شایسته باز بوده است و الان فرصت بسیار مناسبی برای بازیکنان است تا توانایی‌هایشان را نشان بدهند. از نظرم تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه کمک خیلی زیادی به تیم می‌‌کند.

ملی‌پوش فوتسال درباره میزان آمادگی خودش گفت: شرایط خوبی دارم. البته مصدومیت جزیی از ناحیه انگشت پا دارم و به همین دلیل علاوه بر تمرین در کنار تیم، به فیزیوتراپی می‌پردازم. امیدوارم با رسیدن به شرایط ایده آل بتوانم به تیم کمک کنم.

جاوید درخصوص میزان شناخت از دو تیم ترکمنستان و قرقیزستان، اظهار داشت: شناخت زیادی از این دو تیم نداریم اما واضح است که ترکمنستان به دلیل میزبانی در مرحله نهایی مسابقات، آماده سازی خیلی خوبی داشته و با تیم آماده‌ای به ایران آمده است تا خود را مقابل تیم ما محک بزند. با قرقیزستان هم چند سال قبل بازی داشتیم و به طور کلی هدف ما کسب نتیجه خوب از دو بازی است.

بیشتر بخوانید: انتصاب مسئولین برگزاری مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا حضور داوران ایرانی در مسابقات انتخابی قهرمانی فوتسال زیر 20سال آسیا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکمنستان تیم ملی فوتسال قرقیزستان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در چهارچوب جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | شاگردان وحید شمسایی دنبال شکست قرقیزستان هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راس ساعت 12:30 برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد. شاگردان شمسایی از 6 دیدار خود برابر این تیم، همه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران

ترکیب ابتدایی ایران برای دیدار با قرقیزستان به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور، بهروز عظيمى

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!