Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نزدیک به ۵۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای استان توزیع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ارسلان شکری گفت: در نیمه نخست سال جاری افزون بر 60 هزار حلقه لاستیک جهت توزیع در «سامانه توزیع لاستیک استان» ثبت شده که از این مقدار افزون بر 83 درصد معادل نزدیک به ۵۰ هزار حلقه بین کاربران مربوطه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان تا پایان شهریور ماه سال جاری را نزدیک به 33 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش پنج درصدی حکایت دارد که 5 درصد از کل رانندگان فعال کشور را شامل می شود.

شکری به رشد دو درصدی تعداد ناوگان باری فعال در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: تعداد ناوگان باری فعال استان تا پایان شهریور ماه نزدیک به 19 هزار دستگاه است که این تعداد نسبت به کل کشور 5.4 درصد را شامل می شود.

وی همچنین به کاهش متوسط عمر ناوگان باری استان اشاره کرد و گفت: عمر متوسط ناوگان باری استان در نیمه نخست سال جاری 16/74 سال بود در حالیکه این مقدار در مدت زمان مشابه سال قبل 17/21 سال بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل جاده ای حلقه لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران