Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- افراد بسیاری هستند که داشتن سایت برای آنها یک آرزوی دست نیافتنی می باشد! در صورتی که راه اندازی سایت بسیار آسانتر از چیزی است که ما تصور می کنیم. مجموعه میزبان فا تلاش می کند که شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، صاحب وبسایت شوید و برای اینکار تنها کافیست اقدام به خرید هاست از میزبان فا نمایید!!!

ملزومات راه اندازی سایت

در گام اول برای راه اندازی سایت به دامنه ، هاست و سایت ساز نیاز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاست و دامنه می بایست با هم ست شده و برای نصب سایت ساز در دسترس باشند. در ادامه به تشریح هاست، دامنه و سایت ساز خواهیم پرداخت.

هاست چیست

هاست یا بصورت صحیح، وب هاستینگ ( Web Hosting ) به معنی میزبانی وب می باشد. هاست وظیفه میزبانی اطلاعات سایت را بر عهده دارد. به این صورت که فایل ها و اطلاعات سایت در هاست قرار داده شده و به این شکل در دسترس عموم قرار می گیرد. هاست برای وبسایت ها غالبا به دو شکل هاست ویندوز و هاست لینوکس موجود است که هاست لینوکس به واسطه داشتن برخی ویژگیها نظیر رایگان بودن بخشی از ابزارها از هاست ویندوز محبوب تر است.

دامنه چیست

دامنه یا دامین ( Domain ) به معنی آدرس سایت می باشد. برای اینکه بازدیدکنندگان به آدرس سایت مراجعه نمایند به داشتن نام دامنه نیاز دارند. برای مثال mizbanfa.net آدرس اینترنتی شرکت میزبان فا می باشد.

سایت ساز چیست

سایت ساز نرم افزاری است تحت وب که برای راه اندازی و طراحی سایت از آن استفاده می شود. سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا محیطی را برای ما فراهم می کند که بدون درگیر شدن با کدنویسی بتوانیم سایت ایده آل خود را بسازیم. از سایت سازهای محبوب میتوان به وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو و ... اشاره نمود.

راه اندازی رایگان سایت در میزبان فا

راه اندازی سایت به دانش فنی نیاز دارد. به همین جهت ما در میزبان فا طرحی ویژه را برای افرادی که دانش فنی راه اندازی سایت را ندارند تدارک دیده ایم. در این طرح شما با خرید هاست از میزبان فا بصورت سالانه از امکانات زیر برخوردار خواهید شد:

دامنه رایگان ملی و بین المللیتخفیف قابل توجه برای سرویس های با دوره پرداخت سالانهراه اندازی رایگان سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و پلن مدنظرتان را انتخاب و سفارش دهید. توجه داشته باشید که برای فعال شدن امکاناتی نظیر دامنه رایگان و ... می بایست سرویس را بصورت سالانه سفارش دهید.

هاست ایران میزبان فا

ویژگی های بارز سرویس های میزبانی وب میزبان فا

حجم و ترافیک بسیار بالابهره گیری از وب سرور قدرتمند و پرسرعت لایت اسپیدامکان استفاده از گواهی امنیتی SSL رایگانبهره گیری از سرورهای قدرتمند با درایو پرسرعت SSDنصب رایگان سایت ساز وردپرسبکاپ گیری منظم در لایه ها و موقعیت های متعدد و مختلفقرارگیری سرور در زیرساخت پرسرعت و پایدار دیتاسنتر برج میلادتضمین عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرطتضمین پایداری حداقل 99 درصدپشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی ایام تعطیلاتو ...

میزبان فا همواره همراه کسب و کارهای اینترنتی شماست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راه اندازی سایت هاست میزبان فا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟

آل اسحاق با بیان این که شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد، گفت: برخی با نشان دادن فضای ملتهب ناشی از بحران‌های سیاسی منطقه، نرخ ارز را بالا می‌برند و اقدام به فروش دلار می‌کنند و سپس با آرام شدن فضا اقدام به خرید ارز می‌کنند تا جیب‌های خود را پر کنند.

به گزارش ایسنا، یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اشاره به این موضوع که نرخ ارز در کشور تحت تاثیر جریان‌های روانی است، گفت: در سایه جریان‌های روانی انتظارات تورمی شکل می‌‎‌گیرد و این انتظارات نیز عاملی برای افزایش تقاضا و نرخ ارز است.

چه کسی از افزایش نرخ دلار سود می‌برد؟

وی افزود: عده‌ای متخصصِ ایجاد جنگ روانی هستند؛ بنابراین مخالفان دولت در حین رخداد تنش‌‎های سیاسی از ابزار جنگ روانی استفاده می‌کنند؛ البته برخی از ذی‌نفعان نیز از بالارفتن نرخ دلار سود می‌برند؛ در نتیجه شرایطی را ایجاد می‌کنند تا مسیر انتظارات مردم را تغییر دهند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق اظهار داشت: برخی با نشان دادن فضای ملتهب ناشی از بحران‌های سیاسی منطقه، نرخ ارز را بالا می‌برند و اقدام به فروش دلار می‌کنند و سپس با آرام شدن فضا اقدام به خرید ارز می‌کنند تا جیب‌های خود را پر کنند.

وی افزود: با حمله به کنسولگری ایران در دمشق شوک و تنش سیاسی در کشور ایجاد شد و سوداگران با سواستفاده از این شوک‌ها باعث افزایش نرخ دلار شدند.

نیاز‌ها قانونی کشور در حال تامین است

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با بیان اینکه گاهی نرخ ارز به علت تغییر در واقعیت‌های اقتصادی یعنی عرضه و تقاضا افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: هم‌اکنون از سمت کانال اقتصادی تغییری در قیمت دلار رخ نداده؛ چون تمامی نیاز‌های قانونی کشور با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ و نرخ حدود ۴۰ هزار تومان مرکز مبادله تامین می‌شود، بنابراین التهابات ناشی از تنش‌های سیاسی، تنها عامل افزایش نرخ ارز است.

آل اسحاق با اشاره به این موضوع که شرایط کنونی بازار ارز ناپایدار است، گفت: تحولات بازار ارز به علت رخداد‌های سیاسی است؛ بنابراین زمانی که این فضا آرام شود؛ نرخ ارز به صورت خودکار به محدوده‌های قبلی خود بازمی‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: درصورتی که شوک جدید سیاسی رخ ندهد، شرایط اقتصادی کشور با آرام شدن فضای منطقه و مسائل سیاسی، احتمالا به گونه‌ای رقم می‌خورد که دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد.

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب