Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:08:48 GMT

درخواست کردها از آلمان برای توقف حملات ترکیه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۱۹۷۹

درخواست کردها از آلمان برای توقف حملات ترکیه

کردهای سوریه طی نامه‌ای از دولت آلمان درخواست کردند حملات ترکیه به شمال سوریه را با ابزارهایی که در اختیار دارد متوقف کند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، کردها در سوریه از "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان درخواست کرده‌اند که حمله ترکیه به منطقه کردنشین شمال سوریه را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه ای که از طرف "ابراهیم مراد" نماینده منطقه خودمختار در شمال و شرق سوریه در برلین به صدر اعظم آلمان نوشته شده است آمده است که ما امیدواریم که دولت فدرال آلمان یکی از بازیگرانی باشد که با قدرت از صلح دفاع می کند و از تلاش های چند قومی دموکراتیک در شمال و شرق سوریه در برابر ویرانگری های دولت ترکیه محافظت می کند.

روزنامه تاگس اشپیگل این نامه را که آخر هفته به دفتر صدر اعظم آلمان ارسال شده بود منتشر کرده است.

مراد در این نامه نوشته است که گزینه های مشخص برای اقدام عبارتند از درخواست منطقه پرواز ممنوع، پایان سریع همه صادرات تسلیحات به ترکیه و تحریم های اقتصادی سریع علیه این کشور.

در این نامه آمده است که ما همچنین بحث در این باره را پیشنهاد می دهیم که آیا ترکیه ارزش های مشترک اعضای ائتلاف ناتو را دارد و یا خیر. همچنین ما امیدواریم که همه اعضای اتحادیه اروپا با توجه به وقایع کنونی، مذاکرت عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا و همچنین حمایت های مالی از این کشور را مورد بازنگری قرار دهند.

مراد همچنین در این نامه به اقدامات خشونت بار ترکیه علیه غیر نظامیان همچنین در منطقه عفرین اشاره کرد.

رهبری ارتش دموکراتیک سوریه (SDF) به عنوان شاخه نظامی کردهای سوریه اخیرا همچنین خواستار عملیات ارتش آلمان در مرزهای ترکیه با سوریه شده بود.

وزارت دفاع ترکیه: نیازی به انجام عملیات جدید در سوریه نیستپنتاگون: نیروهای آمریکایی پس از سوریه، در نهایت از عراق نیز خارج می‌شوندایران در سوریه رایزن اقتصادی نداردوزیر دفاع روسیه: 500 تروریست از زندان‌های شمال‌شرق سوریه فرار کردند

دولت ترکیه از همکاری نزدیک ارتش دموکراتیک سوریه (SDF) به‌عنوان شاخه نظامی کردهای سوریه و نیز حزب پ. ک.ک ترکیه بسیار واهمه دارد و با توجیه دفاع شخصی حملاات خود به شمال سوریه را آغاز کرده است.

در نامه مراد همچنین آمده است که از زمان شروع حمله نظامی ترکیه قربانیان غیر نظامی فراوانی وجود داشته و بسیاری از ساکنان این منطقه متواری شده اند. به واسطه بمباران های ترکیه حدود 750 نفر از حامیان داعش توانستند از زندان ها و اردوگاه ها فرار کنند. حمله ترکیه به شمال سوریه ناگزیر به فاجعه انسانی منتهی شده و در نهایت به نفع تروریسم داعش است که در سایه این هرج و مرج می تواند دوباره خود را سازماندهی کند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" سوریه ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان سوریه ترکیه اخبار آلمان سوریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: نسبت به افزایش فعالیت جریان‌های تندرو در غرب احساس نگرانی می کنیم و از مقامات آلمان انتظار داریم که اقدامات بیشتری علیه گروه‌های تروریستی اتخاذ کنند. ما از مقامات آلمانی در مبارزه با تروریسم انتظار حمایت و همبستگی بیشتری داریم.

طبق گزارش الجزیره، وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد ظلمی است که شبیه ندارد و نتانیاهو امنیت تمام منطقه از جمله مردم خود را تهدید می‌کند و از این طریق می‌خواهد عمر سیاسی خود را طولانی‌تر کند. تنش‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات منطقه بود. نباید جنایت‌هایی که اسرائیل در نوار غزه مرتکب شد را نادیده گرفت.

اردوغان همچنین گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

رئیس جمهور آلمان مدعی شد که اگر حمله حماس در هفتم اکتبر نبود جنگ کنونی غزه رخ نمی‌داد. او گفت: برای کاهش بحران انسانی در نوار غزه تلاش می‌کنیم. بدون ایجاد چشم‌انداز سیاسی بلند مدت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل از امنیت برخودار نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آلمان با بیان اینکه برای گسترش روابط با آنکارا تلاش می کنیم خاطرنشان کرد: در بسیاری از پرونده‌های خاورمیانه با ترکیه توافق‌نظر نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان