Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی با اشاره به اهمیت انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخاب شوراهای دانش آموزی برخاسته از آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی»  صبح امروز(۱ آبان) در مراسم بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی مدارس استان البرز که در مدرسه شاهد عصمت ناحیه سه کرج برگزار شد گفت: انتخابات یعنی نخبه گزینی و اگر ما بتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم یعنی نخبه ها را انتخاب کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در ادامه افزود: اگر امروز بحث انتخابات شوراهای دانش آموزی را داریم این از روح جمهوری اسلامی است و به طور کلی برخاسته از آرمان های انقلاب است  و جمهوری اسلامی ایران طلایه دار انتخابات است.

 

همچنین وی تصریح کرد: ما باید به دانش آموزان درست انتخاب کردن را بیاموزیم و شوراهای دانش آموزی مهمترین بازوی فکری جامعه هستند.

 

قاسمی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی مردم سالاری حکومت می کند اذعان داشت: در جمهوری اسلامی سالار مردم هستند و حکومت بدون مردم هیچ است.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: به شوراهای دانش آموزی نباید به صورت نمادین نگاه کرد، چرا که این شوراها پرچمداران گام دوم انقلاب هستند و پرچمداری دوره دوم انقلاب به دست جوانان و نوجوانان است و این انتخابات درست است که می تواند کشور را نجات دهد.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند اصفهان اداره کل آموزش و پرورش البرز مردم سالاری دینی دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است