Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم «زغال»، اسماعیل منصف کارگردان فیلم «زغال» که این روزها در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است، گفت: فیلم «زغال» به تهیه کنندگی اتیین دوریکو، نادر تکمیل همایون و نسیم محمودی که محصول مشترک ایران و فرانسه است به زودی در فرانسه اکران می شود.

این کارگردان بیان کرد: حدود پنج سال پیش یک تهیه کننده فرانسوی به اسم اتیین دوریکو با من تماس گرفت و گفت فیلم های کوتاه من را دیده است و از من خواست با هم همکاری کنیم و یک فیلم سینمایی بلند بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم کوتاه «آغلا» افزود: من طرح فیلم «زغال» را دادم و در نهایت پروژه این کار شکل گرفت. این را هم باید بگویم که من سه فیلم کوتاه در همین فضا از سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۴ کار کردم ولی «زغال» برایم قابل اهمیت بود زیرا می خواستم در این فیلم پروسه تحقیر شدن انسان ها را نشان دهم زیرا تحقیر در نهایت انسان را وادار به انتقام می کند.

منصف اظهار کرد: دلیل اینکه زبان این فیلم را ترکی انتخاب کردم این بود که فیلم درباره ترک ها و فرهنگ آنها بود و لزومی نمی دیدم فیلم را با حال و هوای ترکی ولی به زبان فارسی بسازم.

کارگردان فیلم کوتاه «زیر پرچم» تاکید کرد: استقبال مخاطبان در تبریز و اردبیل خیلی خوب بوده است و بیشترین بیننده را در تبریز داشتیم.

وی در پایان گفت: تهران شهر بزرگی است و فکر می کنم این فیلم مانند فیلم های دیگر زمان می برد تا دیده و مطرح شود.

کد خبر 4754064 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه زغال تئاتر ایران اربعین 98 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر تئاتر شهر اربعین حسینی سریال ایرانی سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم) پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) فرآیند پخت بره و ده‌ها مرغ زیر یک بشکه بزرگ فلزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴