Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:43:05 GMT

جنبلاط کوتاه آمد/استعفا در کار نیست

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۲۶۶۸

جنبلاط کوتاه آمد/استعفا در کار نیست

همزمان با ادامه اعتراضات مسالمت‌آمیز در لبنان، عده‌ای موضوع اصلاح کابینه یا تعیین جایگزین‌هایی برای چهار وزیر وابسته به حزب «القوات اللبنانیه» را که استعفا داده‌اند، مطرح کرده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه «الجمهوریه»، در همین ارتباط «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان و «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور سه‌شنبه شب (دیشب) گفت‌وگویی تلفنی داشتند والحریری در این تماس اعلام کرد: به هیچ وجه استعفای دولت مطرح نیست بنابراین نه استعفا و نه اصلاح کابینه در کار خواهد بود و اولویت همان اجرای سریع تصمیماتی (طرح نجات) است که هیأت دولت آن را تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت ولید جنبلاط به اصلاح کابینه

«ولید جنبلاط» رئیس حزب «التقدمی الاشتراکی» (سوسیالیست ترقی خواه) در صحبت‌هایی خواستار تغییر کرسی‌های وزراتی در کابینه فعلی لبنان شد.

وی در مصاحبه با «اسکای نیوز» گفت: نخست‌وزیر در حال خرید زمان است و ما همچنان از تمایل به حفظ ثبات لبنان صحبت می‎‌کنیم.

جنبلاط در ادامه با برخی طرف‌ها برای حمله به «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان همراه شد و ادعا کرد: رئیس‌جمهور «میشل عون» همچنان ساکت است و سخنگوی او «جبران باسیل» وزیر خارجه و رئیس «التیار الوطنی الحر» است کسی که کشور خدمتگزاران را خراب کرده است.

پس از آنکه جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در اظهارات مختلفی از حزب‌الله دفاع کرد، هجمه‌ها علیه وی بیشتر شده است.

310 310

کد خبر 1313454

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لبنان ولید جنبلاط سعد حریری ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سینمای ایران کردهای سوریه خودرو قوه قضاییه دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم