Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۹۶ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در نیمه نخست سال جاری مقاوم‌سازی، ساخته و خریداری‌شده است.

محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: اعتبارات ساخت، خرید و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان از طریق اعتبارات دولتی، کمک بلاعوض کمیته امداد، تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت و مشارکت‌های مردمی ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل‌توجهی از این تعمیرات و مقاوم‌سازی در مناطق محروم انجام شده افزود: این واحدهای مسکونی در شهرهای مهدی‌شهر، شاهرود، بیارجمند، امیرآباد و گرمسار اجرایی شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: در این مناطق علاوه برساخت و بهسازی مساجد و حسینیه‌ها، سرویس‌های بهداشتی که نیاز به تعمیرات دارد اقدام می‌شود.

وی به معافیت‌های مددجویان کمیته امداد استان سمنان در پرداخت عوارض و نصب انشعابات قانونی واحدهای مسکونی آنها اشاره و خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین در هرسال ۵۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان و معافیت پروانه ساختمانی بهره‌مند می‌شوند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری