Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:56:00 GMT

جلسات ستاد انتخابات استان سمنان ۶۷ مصوبه داشته است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۴۳۰

جلسات ستاد انتخابات استان سمنان ۶۷ مصوبه داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی در هشتمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و اعضای متناظر در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به میزبانی فرمانداری سمنان، بابیان اینکه جلسات هفتگانه گذشته ستاد، ۶۷ مصوبه داشته است، تأکید کرد: سعی در اجرایی کردن مصوبات نشست‌های ستاد انتخابات با حضور اعضا را در سطح استان داریم که دراین‌بین همراهی اعضای ستاد مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تاکنون سه جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور استاندار و یک جلسه نیز با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزارشده است، تأکید کرد: تمهیدات لازم برای ستاد انتخابات استان اندیشیده شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بر اساس آخرین آمار سرشماری ارائه‌شده، جمعیت سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه جمعاً ۲۶۰ هزار نفر است که ۹۱.۲ درصد آن جمعیت شهری هستند.

مکان‌یابی صندوق‌های رای در سرخه و سمنان

فرماندار سرخه نیز در این نشست بابیان اینکه ابلاغ اعضای برگزاری انتخابات شهرستان صادرشده است، گفت: یک جلسه قانون خوانی انتخابات برگزار و مکان‌یابی برای ایجاد شعب انتخابات انجام‌شده است.‌

محمدعلی مویدی زاده بابیان اینکه تعداد ۵۱ دستگاه خودرو برای برگزاری انتخابات در سرخه مورد نیاز است، بیان کرد: مستند سازی روال برگزاری انتخابات در حال انجام است.‌

فرماندار سمنان نیز در این نشست ضمن اعلام اینکه ابلاغ اعضای برگزاری انتخابات در شهرستان صادر شده است، گفت:تلاش شده تا مکان یابی خوبی برای شعب اخذ رای داشته باشیم همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز برای ستاد انتخابات از ادارات دولتی تامین می‌شود.

سید عباس دانایی بابیان اینکه مستند سازی اقدامات و برگزاری دوره‌های آموزشی اصحاب رسانه از برنامه‌های کمیته اطلاع رسانی سمنان است، تأکید کرد: در انتخابات گذشته دو هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان نقش داشته و اقدامات اجرایی را به انجام رسانده اند.

کد خبر 4754193

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سمنان ستاد انتخابات استان سمنان استانداری سمنان سرخه سمنان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین شهرکرد سانحه تصادف گرگان استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط رأی دادن هستند

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط برای رأی دادن در مرحله دوم انتخابات هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخاباتی استان اردبیل، اظهار داشت: 260 هزار نفر در سه حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز زندگی می‌کنند که از این تعداد 185 هزار نفر واجد شرایط برای حضور و مشارکت در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه مهلت تبلیغات قانونی کاندیداها هشت صبح فردا به پایان می‌رسد، تصریح کرد: 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز از فرصت باقیمانده برای تبلیغات استفاده کرده و از ساعت هشت صبح فردا هرگونه تبلیغات له یا علیه کاندیداها تخلف محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در روز رأی‌گیری نیز استفاده از هرگونه اقلام و نماد تبلیغاتی تخلف محسوب شده و ما سعی می‌کنیم در سریعترین زمان به تخلفات کاندیداها و طرفداران آنها با محوریت مراجع قضایی رسیدگی کنیم.

قاسمیان از تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه انتخابات در 21 اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: 6 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات مرحله دوم هستند تا با هوشیاری و مراقبت بیشتر اجازه بروز کوچکترین تخلف و انحرافی را در انتخابات روز جمعه ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تکلیف تک کرسی باقیمانده استان در مجلس دوازدهم جمعه مشخص خواهد شد تا ما بتوانیم هفتمین منتخب استان را در مجلس شناخته و زمینه حضور آنها را در جایگاه قانون‌گذاری درک کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: منطقه مغان از مناطق با استعداد و به عنوان قطب کشاورزی و لبنی کشور محسوب می شود و مردم این منطقه با حضور و مشارکت بالا در انتخابات سعی خواهند کرد تا بهترین و شایسته‌ترین فرد را راهی بهارستان کنند تا زمینه برای توسعه و ترقی منطقه بیش از گذشته فراهم آید.

قاسمیان بیان کرد: 276 شعبه اخذ رأی در مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه حفظ شده و در مرحله دوم نیز 276 شعبه اخذ رأی فعال خواهد بود تا رأی ساکنان شمال استان را دریافت کند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: از لحاظ امنیتی و سلامت برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد و سعی ما بر این است تا در کنار هیأت‌های اجرایی، نظارتی و بازرسی ناظرانی را از خود کاندیداها انتخاب کنیم تا در روز رأی‌گیری در صحنه حاضر بوده و بتوانند بر روند سالم انتخابات نظارتی میدانی انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و برپایی جشن سیاسی مردم شمال استان مهیا شده و انتظار می‌رود انتخابات نیمه الکترونیکی در مرحله دوم با امنیت و آرامش خاطر برگزار شده و منتخب شمال استان راهی مجلس شود.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در مغان واجد شرایط رأی دادن هستند
  • تغییری در مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی صورت نگرفته است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • جلسه ستاد انتخابات استان تهران
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد