Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از ایجاد بانک اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را کمک به تحقق مدیریت یکپارچه در راستای استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود بر پایه اتصال داده‌های توصیفی به اطلاعات مکان محور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اجرای این طرح از سال ۹۴ بصورت رسمی در شهر‌های استان آغاز و هم اکنون در حال بروزرسانی در تمام شهر‌ها می‌باشد و در شهر‌های کرسف، خرمدره، حلب، آببر، چورزق، هیدج و صائین قلعه این بانک اطلاعاتی بصورت کامل بروزرسانی گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بروزرسانی سامانه اطلاعات مکانی در شهر‌های استان شامل اصلاح مسیر‌های خطوط انتقال خارج از شهرها، به روز رسانی نقشه مشترکین، (GIS) املاک و اعمال تعریف جدید خط انتقال و شبکه توزیع در شرکت می‌باشد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره گیری از سامانه اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان معاونت بهره برداری، معاونت خدمات مشترکین، معاونت فنی و توسعه، مرکز اطلاعات مردمی ۱۲۲، واحد املاک در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق اهداف شرکت با تحول بزرگی مواجه خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: تسهیل در کنترل و طراحی نقشه‌ها برای اجرای عملیات اصلاح شبکه، کنترل شرایط حوادث و اتفاقات در شهر‌های استان، بهبود وضعیت وصول و بدهی ها، تعیین تکلیف املاک و تعیین تهیه نقشه فشار و کنترل شبکه از جمله مزایای اجرای سامانه اطلاعات مکان (GIS) در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.   انتهای پیام/ن    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود

شرکت گاز قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به انجام عملیات توسعه شبکه و بهره مندی مشترکین جدید از گاز طبیعی،  جریان گاز مشترکین مسکن مهر شهرستان کهک فردا یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ به مدت ۶ ساعت با قطعی مواجه می‌شود.

شرکت گاز استان  از مشترکین این منطقه تقاضا کرده است ضمن حفظ شکیبایی از دستکاری تجهیزات گاز جدا خودداری کنند و از تماس‌های غیر ضروری با مرکز امداد شرکت گاز خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر