Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:55:05 GMT

جهش 116 درصدی قبولی اتکایی شرکت بیمه ملت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۷۹۴

جهش 116 درصدی قبولی اتکایی شرکت بیمه ملت

خبرگزاری آریا - آمار عملکرد شش ماهه نشان داد که شرکت بیمه ملت در شاخص حق بیمه صادره ( قبولی اتکایی)، با 116 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، شرکت 2.850 میلیارد ریالی بیمه ملت با نماد بورسی ملت( بیمه ملت) اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6 ماهه منتهی به 31 شهریورماه 98 را منتشر کرد که بر اساس آن، حق بیمه صادره( قبولی اتکایی) این شرکت نسبت به پایان شهریورماه پارسال با 116 درصد رشد از 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

090 میلیارد و 139 میلیون ریال به 8.841 میلیارد و 489 میلیون ریال رسیده است.
درآمد حق بیمه این شرکت بیمه ای نیز 39 درصد بیشتر شده و از 3.299 میلیارد و 606 میلیون ریال به 4.580 میلیارد و 805 میلیون ریال افزایش یافته است.
در عین حال شرکت بیمه ملت تا پایان شهریورماه سال 97 معادل 2.627 میلیارد و 199 میلیون ریال به بیمه گزاران خود خسارت پرداخت کرده است.
سود عملیاتی این شرکت بیمه خصوصی نیز در پایان شش ماهه ابتدای امسال، 553 میلیارد و 532 میلیون ریال اعلام شده است.
همچنین سود خالص بیمه ملت از 586 میلیارد و 310 میلیون ریال در پایان تابستان سال گذشته به 592 میلیارد و 957 میلیون ریال در پایان فصل گرم سال جاری رسیده است.
شرکت بیمه ملت بر اساس آمار اعلام شده، موفق شده است سود انباشته پایان دوره خود را با 14 درصد رشد از 541 میلیارد و 425 میلیون ریال در پایان شهریورماه 97 به 615 میلیارد و 707 میلیون ریال در پایان ماه ششم امسال برساند.
سود خالص هر سهم بیمه ملت نیز که در مقطع مشابه سال گذشته 206 ریال بود در پایان شش ماهه امسال، 208 ریال اعلام شده است.
این گزارش حاکی است، جمع دارایی های شرکت بیمه ملت نیز 51 درصد بیشتر شده و از 18.524 میلیارد و 854 میلیون ریال در پایان سال گذشته به 27.959 میلیارد و 881 میلیون ریال در پایان تابستان 97 افزایش یافته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد

مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره ۵۰۰۰میلیارد ریال به بورس انرژی خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵ هزار میلیارد ریال در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر تزریق نقدینگی به بورس انرژی را  یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق دانست و گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

وی افزود: در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به 121 میلیارد تومان رسید.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: در همین راستا 32 شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی 46 درصد و سهم نیروگاه های دولتی 54 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکتهای توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی