Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول راشکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۴ کاروان سلامت با هدف رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم سیستان و بلوچستان به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با هدف کمک به اقشار کم برخوردار ۱۵ طرح حمایتی- معیشتی را به اجرا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: بیش‌از چهار هزار نفر از طرح‌های معیشتی - حمایتی هلال احمر بهره‌مند شدند که ۹ میلیارد ۱۷۸ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال اعتبار هزینه در برداشت.

وی بیان کرد:همچنین با راه‌اندازی چادرها و ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت فشارخون و قند خون هزار و ۸۴۰ نفر بررسی شد.

راشکی با اشاره به طرح ملی فشارخون اظهار داشت: این طرح در تمامی شعب هلال احمر سیستان و بلوچستان در سالجاری اجرایی شد به طوریکه فشارخون ۶ هزار و ۹۶ نفر بررسی شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند