Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اجرای طرح GNAF (نصب پلاک ثبتی و کد پستی) در کل استان اجرا می‌شود اما تمرکز در مرحله اول بر روی پلاک‌های شهر زنجان است و طبق برنامه‌ریزی، اجرای این طرح در سال ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سمانه شاددل روز چهارشنبه گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح، سه ساله به اتمام برسد و هر سال حدود ۳۰ درصد از کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مجری و مسئولیت اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت مشترک بوده و استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی از سوی وزارت کشور، وظیفه هماهنگی و مدیریت ستادی را برعهده دارد.

شاددل افزود: ارائه اطلاعات و داده‌های مورد نیاز بر عهده اداره کل پست استان بوده و اجرای طرح نیز با شهرداری زنجان است.

معاون استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون جلسات هماهنگی اجرای این طرح در استان برگزار شده و در پی یافتن ساز وکار و نحوه تامین منابع مالی هستیم تا در موعد مقرر، آغاز شود.

وی با بیان اینکه این طرح در برخی دیگر از شهرهای کشور نیز اجرا شده است، خاطرنشان کرد: ۲۱۷ هزار و ۵۰۰ پلاک شهر زنجان مشمول اجرای طرح GNAF است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: اجرای طرح GNAF (نصب پلاک ثبتی و کد پستی) در شهر زنجان موجب ساماندهی نظام آدرس‌دهی و تسهیل در شناسایی کد پستی منازل می‌شود.

شاددل اظهار داشت: یکی از پیش‌نیازهای لازم برای اجرایی شدن این طرح، تعریف ساز وکار دقیق و تعیین برنامه زمانبندی است.

وی تصریح کرد: GNAF طرح ملی بوده و اقدامات قابل توجهی در سایر استان‌ها انجام شده که اجرایی شدن آن در استان زنجان نیازمند اهتمام جدی دستگاه‌های مرتبط است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ابعاد اجرایی این طرح در ۲ فاز شامل فاز کارشناسی و برآورد هزینه‌ها و فاز  اجرایی است.

وی، اهمیت انجام کارشناسی و برآورد دقیق از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح را ضروری خواند و اظهار داشت: پس از کارشناسی و برآورد اولیه هزینه‌ها، تمهیدات لازم جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار توسط دستگاه مربوطه انجام می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های برون مرزی حاصل کار کارشناسی، توجه ویژه، مدیریت کردن منابع مالی و منابع انسانی با جذب اسپانسر است ابلاغ دستورالعمل نظارت بر تاکسی های اینترنتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان کارشناسی منابع مالی مناقصه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است