Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@21:20:48 GMT

آمار تابلوهای بدون کلمه شهید در تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۳۰۶

آمار تابلوهای بدون کلمه شهید در تهران مشخص شد

به گزارش ایکنا به نقل از فارس؛ علی اعطاء، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت کمیته ویژه بررسی حذف کلمه شهید از تابلوی برخی معابر در پایتخت، اظهار کرد: مطابق هماهنگی‌های انجام شده قرار نیست گزارش کمیته ویژه حین انجام بررسی‌ها ارائه شود، ولی موضوع هنوز در کمیته در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هشتم مهرماه فعالیت کمیته ویژه بررسی حذف کلمه شهید از تابلوی برخی معابر تشکیل شده است، گفت: قرار بود طی یک ماه گزارش این کمیته در صحن اعلام شود ولی به‌دلیل برخی موضوعات احتمالاً این موضوع بیشتر به طول بینجامد ولی تا پایان آبان‌ماه قطعاً گزارش را اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: اطلاعات و گزارشات از مناطق مختلف شهرداری واصل شده و فرم‌هایی نیز به آنها جهت تکمیل ارائه شده است از رسانه‌ها درخواست کرده بودیم گزارشات خود در این زمینه را به ما اعلام کنند که این اقدام توسط آنها چندان مورد توجه قرار نگرفته است ولی ما همچنان منتظر پاسخ در این زمینه هستیم.
اعطا بیان کرد: اینکه موضوع عمدی بوده و چه کسی مقصر است هنوز مشخص نشده ولی معلوم شده است که مشکلات از کجا حاصل شده، آمار تابلوهای مسئله‌دار به‌دست آمده و جزئیات در دست بررسی است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آمار سخنگوی شورای شهر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 6095002

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد