Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:16:28 GMT

پیغام خشن و سیسیلی کالدرون به براندائو!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۳۹۸

پیغام خشن و سیسیلی کالدرون به براندائو!

 شاید سبک بعضی از مربی ها حمایت حداکثری از بازیکنان تیمشان باشد اما گابریل کالدرون حداقل درباره مهاجم برزیلی تیمش چنین رویه ای را در پیش نگرفته است. این سرمربی آرژانتینی امروز در جلسه مطبوعاتی سرپایی اش با خبرنگاران در زمین تمرین پرسپولیس، صحبت هایی را به میان آورد که حتی شاید بشود آن را بر علیه جونیور براندائو ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"،صحبت های کالدرون درباره جونیور در پاسخ به سوالی بود که درباره ناکامی در گلزنی مطرح شد. بازیکنی که یکی از دو مهاجم گل نزن پرسپولیس در این فصل بوده اما فشاری بیشتر را به نسبت دیگران تحمل می‌کند. علی الخصوص این که در بازی قبلی با پیکان در لحظاتی از استپ کردن توپ نیز عاجز بود و نشان می‌داد که زیر چه فشار وحشتناکی قرار گرفته است.

اما گابریل کالدرون در مواجهه این موضوع دوباره حرف هایی را به زبان آورده که نمی‌شود آن را در راستای روحیه دادن به این خرید گران قیمت برزیلی ارزیابی کرد. کالدرون درباره انتخاب براندائو باز هم به همان مسائل قبلی اشاره می‌کند و می‌گوید او گزینه هشتم نهم تیم بوده و با توجه به این که پرسپولیس پول کافی برای خرید بازیکن تاپ نداشته، وی را انتخاب کرده است. همچنین کالدرون دوباره به تیم های دیگر (استقلال، تراکتور و سپاهان) اشاره می‌کند و می‌گوید آن ها پول بیشتری داشتند و مهاجمان گران قیمت تری را خریدند اما پرسپولیس این پول را نداشت (و بنابراین مهاجم ضعیف تری را انتخاب کرد).

اوج حرف های کالدرون درباره براندائو جایی بود که او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره که با این حرف‌ها فکر نمی‌کند روحیه براندائو تخریب شود، گفت: من خودم بازیکن بودم و اگر چنین صحبتی درباره من بشود، می‌روم در زمین و تلاشم را می‌کنم و چهار گل می‌زنم. فوتبال حرفه ای همین است، اگر ما نتوانیم از زیر فشار بیرون بیاییم که فوتبال حرفه ای نیست و بازیکنی که نتواند این کار را بکند آماتور خواهد بود.

به نظر می‌رسد این یک هشدار جدی به مهاجمی است که برای ادامه کار در پرسپولیس تا نیم فصل فرصت دارد و اگر به این روند ناامیدکننده‌اش ادامه دهد، جای خود را به بازیکن تازه ای خواهد داد. براندائو که یکی از چند مهاجم برزیلی تاریخ پرسپولیس است که اتفاقا هیچ کدام در این تیم موفق به خاطره سازی و نمایش درخشان نشده اند.

اما نکته این است که مربیان قبلی پای انتخاب هایشان ایستاده بودند. امروز کالدرون درباره براندائو آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت بازیکنی که ۵۵۰ هزار دلار در سطح بین المللی قیمت داشته باشد، قادر به انجام کارهای بزرگ نیست! اما این در شرایطی است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، به خودی خود پرداخت این مبلغ انتقادات زیادی را متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس کرده بود و نشانه ای است بر این که کالدرون از سیاست لازم در گفتگوهای مطبوعاتی برخوردار نیست. نه فقط به این خاطر که بازیکن تیمش را در مقابل خبرنگاران و هواداران تخریب می‌کند که به این دلیل که هنوز به اهمیت اعداد و ارقام در فوتبال ایران پی نبرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید