Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاضی اسدالله مسعودی مقام پس از پایان جلسه امروز رسیدگی به پرونده نعمت‌زاده و لشگری‌پور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که دفاعیات لشگری‌پور طولانی شد یکسری مستندات ارائه داد و اما دفاعیات وکلا ماند و سعی می‌کنیم در هفته جاری تمام مطالب آخرین دفاع را مورد  استماع قرار دهیم چند ارزیابی باید انجام شود و استعلامات گرفته شود تا در فرجه قانونی حکم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز آخرین جلسه نبود آخرین دفاعیات وکلا مانده است.

مسعودی مقام درباره درخواست‌های خانواده متهم نعمت‌زاده گفت: از من که درخواست نداشتند اما به مراجع دیگر نامه‌نگاری کردند و به ما منعکس شده و اعطا مهلت خواستند اما مهلت داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: شخصی که نامه‌نویسی کرده سمتی در پرونده ندارد و نعمت‌زاده درخواست تبدیل قرار بازداشت به وثیقه را دارد که باتوجه به قوانین اکنون ممکن نیست البته مراجع قضایی دیگر هم ایشان را خواستند در باب مطالبات دیگر مانند اعسار تمام آنها به شعبه ما آمده و ما اجازه خروج ایشان را نداریم.

قاضی پرونده درباره زمان صدور حکم پرونده اظهار کرد: تقریبا تا ۲۵ روز آینده حکم صادر می‌شود.

مسعودی مقام درباره جلسه بعدی دادگاه بیان کرد: جلسه بعدی احتمالا دوشنبه برگزار و علنی خواهد بود.

وی درباره حکم مدیران بانک سرمایه گفت: حکم آقای ضیایی و خانی درحال تایپ است تا ۱۵ روز آینده منتشر می‌شود.

قاضی پرونده ادامه داد: پرونده پتروشیمی PCC هم هست که روند دادرسی آخرین دفاع آغاز می‌شود از اواسط آبان رسیدگی به پرونده ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورویی آغاز می‌شود زیرا تحقیقات ما کامل شده است.

مسعودی مقام خطاب به برخی از رسانه‌ها بیان کرد: برخی مطبوعات عکس مطالب را منتشر می‌کنند. آقای جلیل سبحانی متهم پرونده آقای طبری است و درحال تعقیب است آقای شریفی نیک‌نفس در تحقیقات مقدماتی بازپرس مربوطه همچنان پرونده را مفتوح گذاشته است و علیرغم تاکید ما مبنی بر تکمیل شدن آن برای ارسال به دادگاه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: این آقایان متهم هستند اما اتهامات آنها بخشی مربوط به پولشویی یا مباحث مختلف دیگر است اما متهم هستند و اینکه در سایت‌ها تلقین کرده متهم نیست اشتباه است و متهم پرونده آقای طبری است در پرونده ما هم سرنخ‌هایی از او پیدا شده است و به دادسرا برای تعقیب موضوع منعکس کردیم.

مسعودی‌مقام افزود: گروه شاملویی احتمالا بعد از پتروشیمی پرونده‌شان می‌شود همچنین چند پرونده از بانک سرمایه آمده و پرونده آقای امامی و مدلل درحال تکمیل است و آقای قندالی درحال بازپرسی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قاضی مسعودی مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: مأموران مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی که در داخل کیف به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف نمودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار ملکی اظهار داشت: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با رعایت همه موازین شرعی و قانونی به مقر پلیس دلالت که در حین تشکیل پرونده متهم با پیشنهاد رشوه همه سکه‌ها به مأمورین قصد فرار از چنگال قانون را داشت که با عدم دریافت این سکه‌ها از سوی همکاران مواجه شد، که در ادامه با استعلام به عمل آمده از سامانه آگاهی سارق این فرد دارای سو پیشینه متعددی بوده و به بزه انتسابی اقرار، که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده پلیس راه آهن با تصریح بر اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق اشیا عتیقه به شدت برخورد می‌کند خاطر نشان کرد: در این راستا از شهروندان انتظار می‌رود به محض دریافت اینگونه اخبار موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087836

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات