Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:53:16 GMT

۵۹۳ مخترع در استان سمنان شناسایی‌شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۴۶۹۸

۵۹۳ مخترع در استان سمنان شناسایی‌شد

رئیس بنیاد نخبگان ‌سمنان بر لزوم حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان از نخبگان تأکید کرد و گفت: ۵۹۳ مخترع در ‌سمنان شناسایی‌شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، داود فیض ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: 10 سال از زمان تأسیس بنیاد نخبگان در استان سمنان می‌گذرد و در طول این مدت فعالیت‌های مختلفی در این بنیاد انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم‌ترین اولویت برنامه‌ای بنیاد نخبگان استان سمنان را ابتدا شناسایی نخبگان و سپس حمایت، هدایت و به‌کارگیری آن‌ها عنوان کرد.

593 مخترع در استان سمنان شناسایی‌شده است

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان سمنان در حمایت از نخبگان و همکاری با بنیاد نخبگان این استان تأکید کرد و پیشرفت علمی استان منوط به هم‌افزایی و افزایش این همکاری‌هاست.

نخبگان استان سمنان موردحمایت قرار گیرندهمدان| نقش نخبگان در تصمیم‌گیری برای کشور پررنگ‌تر شودظرفیت نخبگان همدان برای برطرف کردن مشکلات صنعت به‌کار گرفته شود

فیض از شناسایی 593 مخترع در استان سمنان خبر داد و گفت: با ارزیابی اختراعات 34 نفر از این تعداد حمایت‌های لازم در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان حمایت از دانشجویان و مخترعان مستعد استان سمنان را در دستور کار قرار داده است گفت: حمایت از نخبگان نیاز به حمایت‌های همه‌جانبه بخش دولتی دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان خاطرنشان کرد: 25 نخبه برتر استان سمنان در حال حاضر موردحمایت بنیاد نخبگان استان سمنان قرار دارند.

فیض از فعالیت 54 شرکت دانش‌بنیان در استان سمنان خبر داد و گفت: استان سمنان در سطح کشور از این حیث در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

وی بیان داشت: بدون شک رشد علمی و حمایت از نخبگان در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی اثرگذار است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضی‌دانان
  • حمایت ۳ میلیاردی بنیاد علم ایران از طرح‌های نوظهور و ۱.۵ میلیاردی از ریاضیدانان
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی