Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حسن جهانیان سرپرست معاونت راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل و جاده اي مازندران با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری گفت: سرویس کاری صحیح و استاندارد می‌تواند در افزایش طول عمر ماشین آلات موثر واقع شود و از توقف ناگهانی تجهیزات راهداری در زمستان جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه مدون برای  نگهداری این ماشین آلات افزود: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین آلات و تجهیزات راهداری، اجرای یک برنامه دقیق امری ضروری است که در این راستا طرح مراقبت از آن‌ها یکی از مواردی است که برای ماشین الات سنگین، نیمه سنگین وسبک این اداره کل به طور جدی انجام می‌گیرد.

جهانیان با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین‌آلات راهداری و حفظ توان آن‌ها به عنوان یک سرمایه ملی ، بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال تاکید کرد و گفت: فن نگهداری صحیح و تعمیرات بموقع آن‌ها در آمادگی ماشین آلات راهداری در همه فصول بویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود در دست اجراست.
او گفت:در آستانه راهداری زمستانی اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع، بهره گیری از امکانات و تجهیزات موجود منابع انسانی و منابع مالی، تأمین اعتبار لازم برای انجام فرآیند‌های راهداری، تأمین نمک لازم، تجهیز ماشین آلات راهداری و تعمیر و بازسازی آنها، و انجام هماهنگی‌های لازم با ادارات هواشناسی در ارتباط با آمادگی با بحران‌های احتمالی از جمله مهمترین مواردی است که با همکاری و تعامل همکارانمان تا  اکنون صورت گرفته است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران در خاتمه همچنین سرلوحه کار راهداری را داشتن صداقت و پشتکار دانست و افزود: ایمنی جاده‌ها و تدوین سیاست‌ها و راهبرد‌های لازم جهت کاهش میزان تلفات جانی ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های استان را، جزو برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در اثر بخشی فعالیت‌های راهداری برشمرد.
انتهای پیام/س باز سازی و تعمیر ماشین آلات راهداری به منظور آمادگی راهداران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی