Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) یکم آبان ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی در جلسه هیأت دولت گفت: این دولت کارآمد و قوی است و دولتی است که وقتی وارد نیویورک می‌شود، محور همه مذاکرات قرار می‌گیرد و همه برای دیدار با رئیس جمهور از همدیگر سبقت می‌جویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشروح گفت‌وگوهای عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، علی ربیعی سخنگوی دولت، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

بدون تردید نیروهای مسلح به هرگونه تعدی پاسخ خواهند داد

امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر این‌که اگر ایران حرکتی اشتباهی انجام دهد، ضربه‌ای به او می‌زنیم که تاکنون نخورده باشد، گفت: این اظهارات بلوفی برای خروج از سرافکندگی است که برای آمریکایی‌ها در این دوره ایجاد شده است. بدون تردید نیروهای مسلح ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و برای دفاع از مرزها و مردم عزیز برای مقابله با هرگونه تعدی و زیاده‌خواهی با قدرت تمام آماده است و به هرگونه تعدی پاسخی قاطعی خواهد داد.

نپیوستن به لوایح FATF اشراف اطلاعاتی بیگانگان را بیشتر می‌کند

علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره‌ آخرین اخبار در مورد پذیرفتن سی‌اف‌تی و پالرمو اظهار کرد: سی‌اف‌تی و پالرمو برای ما بسیار مهم است. امروز صبح قبل از جلسه هیات دولت جلسه‌ای در این زمینه تشکیل شد. تحلیل ما این است که اگر ما به لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف برویم تسلط اطلاعاتی بیگانگان بر ما بیشتر می‌شود؛ یعنی بر خلاف تصور آنهایی که معتقدند اگر به FATF بپیوندیم تسلط اطلاعاتی بر ما بیشتر می‌شود. وی افزود: : سران قوا، بر اجرای لوایح FATF تاکید دارند.

احتمال برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به استمرار مذاکره ایران با اروپا در خصوص لزوم اجرای تعهدات برجامی از سوی آنها اظهار کرد: تا الان احتمال برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

واکنش رحمانی به ادعای «فشل بودن صنعت خودروسازی»و افزایش قیمت لبنیات

رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت به سخنان اخیر رئیس کل بانک مرکزی درباره فشل بودن صنعت خودروسازی واکنش نشان داد. وی در پاسخ به این پرسش که موضع وزارت صنعت معدن و تجارت درباره افزایش قیمت لبنیات چیست، اظهار کرد: ما قیمت یکصد قلم کالای ضروری که گروه لبنیات هم جزو آن است را هر روز رصد می‌کنیم، البته این افزایش قیمت دلایلی هم دارد مانند افزایش قیمت شیر خام یا اینکه اخیراً کاهش قیمت سبوس هم وجود داشته که دوستان سازمان حمایت هم وارد شده اند و موضوع را پیگیری می‌کنند.

با رعایت شش شرط انتقال آب خزر بلامانع است

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره‌ انتقادات به طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی گفت: از نظر ما انتقال آب خزر به فلات مرکزی ایران با رعایت شش شرط اعلام شده بلامانع است.

تکذیب وجود بخشنامه برای تفکیک کارمندان زن و مرد در ادارات

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره بخشنامه  عدم استفاده از منشی زن برای مدیران مرد و تکفیک مردان و زنان در محیط اداری، گفت: چنین بخشنامه ای وجود ندارد و من آن را امضا نکرده ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حیاط دولت انتقال آب خزر به فلات مرکزی گام چهارم کاهش تعهدات برجامی افزایش قیمت لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه امروز درباره سفرش به گامبیا برای شرکت در نشست سران سازمان همکاری اسلامی و رایزنی‌اش با همتای مصری گفت که تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که بامداد امروز (شنبه)  ۱۵ اردیبهشت ماه برای شرکت در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در رأس هیأتی وارد بانجول پایتخت گامبیا شد، در این باره عنوان کرد: به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان‌ همکاری اسلامی به گامبیا در غرب قاره آفریقا سفر کردم. ‌شعار این دوره از اجلاس «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» است. 

 

 

‌وی در این باره در شبکه اجتماعی اکس نوشت: در بانجول علاوه بر سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در نشست عالی، با دیگر وزرای خارجه و مقامات کشورهای اسلامی بر مباحث توسعه پایدار کشورهای اسلامی، بررسی چالش‌های جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در غزه تمرکز داریم. 

️ وزیر خارجه اضافه کرد: توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی چندجانبه از دیگر اولویت‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا