Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: در هفته آینده، از شنبه تا سه‌شنبه به صورت متناوب انتظار بارندگی در محورهای مختلف خراسان پیش‌بینی می‌شود.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، احتمال بارش در سطح استان پایین است، اما با شروع هفته آینده، بارش گسترده‌ای در سطح استان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز انتظار داریم بارش‌هایی به شکل رگبار پراکنده در شهرهای واقع در شمال استان، مخصوصاً نواحی شمال غرب داشته باشیم.

قائنی‌پور بیان کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، احتمال بارش کم است، اما با شروع هفته آینده و در روز شنبه ضمن افزایش ابرناکی، شاهد بارش گسترده در سطح استان باشیم. به صورت متناوب تا سه شنبه هفته آینده در اکثر نقاط استان بارندگی رخ خواهد داد و در برخی از نقاط این بارش‌ها توام با رعد و برق خواهد بود. دما در طی این مدت تغییرات محسوس و قابل مشاهده‌ای نخواهد داشت.

کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته، فریمان و نیشابور با دمای 3 درجه خنک‌ترین نقاط استان و سرخس با دمای 27 درجه گرم‌ترین شهر استان بودند. پیش‌بینی می‌کنیم که امروز گرم‌ترین دمای مشهد 21 درجه باشد، حداقل دمای مشهد در شب به 8 درجه برسد و فردا حداکثر دمای مشهد 20 درجه خواهد بود.

وی تاکید کرد: از آن‌جایی که کاروان‌های زیارتی در راه مشهد هستند توجه کنند که حتماً لباس گرم و پوشاک مناسب به همراه داشته باشند، زیرا از شنبه باید منتظر بارندگی در محورهای مختلف استان باشیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب و هوا پیاده روی رضوی مشهد شهادت امام رضا ع خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود