Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:17:27 GMT

جزئیات طرح مسکن ملی از زبان وزیر راه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۴۱۹

وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره طرح مسکن ملی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته، در جهت نیازسنجی در مدار اجرا قرار گرفته و قبلا هم اعلام کرده بودیم که حدود ۱۸۰ هزار واحد در سطح کشور در شرایط پیشرفت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ماه گذشته بخش مسکن شهری توسط توسط بنیاد مسکن فعال شد و ثبت‌نام را در کرمان به صورت پایلوت آغاز کردیم؛ تا کسانی که فاقد مسکن هستند و تاکنون از امکانات دولتی بهره‌مند نشده‌اند در لیست باشند. در کرمان به تعدادی به‌صورت گروهی زمین واگذار می‌شود و یا اینکه شرکت‌های سازمنده که عمدتا از بخش خصوصی هستند خانه‌ها را می‌سازند و واگذار می‌کنند.

وزیر راه ادامه داد: گام دوم ما در این طرح در سیستان و بلوچستان است که این را اجرایی کنیم و به سایر شهر‌های کشور نیز تسری خواهیم داد. شرایط و ضوابط در سامانه ثبت‌نام آمده که افراد با پاسخ به سوال‌ها، خود را تعیین وضعیت می‌کنند. برنامه اجرایی ما برای هر شهر دقیق خواهد شد تا با اشکالاتی که در گذشته بعضا بدون برنامه‌ریزی بوده با جایی مواجه نشویم که خانه‌ای را بساریم که بدون متقاضی باشد که این موضوع در چند استان وجود دارد. در برنامه‌هایمان داریم بر اساس نیاز‌ها حرکت می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز جنبش عدم تعهد آذرآب اراک طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده طرح انتقال آب خزر تابناک طرح ملی مسکن اسلامی کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز جنبش عدم تعهد آذرآب اراک طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده طرح انتقال آب خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن