Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:51:31 GMT

دختربچه ۸ ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۷۹۰

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: ساعت ۱۵و ۵۳ دقیقه عصر روز بیست و یکم مهرماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد دختربچه ای ۸ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آدم ربایان ساعاتی پس از گروگانگیری این دختربچه با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال برای رهایی او مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی ۲ نفر از آدم ربایان را که با خانواده مالباخته اختلاف مالی داشتند، را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: در ادامه ماجرا آدم ربایان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می دیدند دختربچه خردسال را در یکی از خیابان های حوالی محل سکونتش صحیح و سالم رها کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند آدم ربایی تصریح کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودک ربایی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی