Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسرو کرد میهن معاون نظارت و رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز در همایش مواجهه صحیح با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در شهرکرد گفت: ۲۸ میلیون کاربر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشور فعال هستند که ۸۰ درصد آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

او با اشاره به گسترش برخی از بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای در کشور افزود: بسیاری از این بازی‌ها در حالی در کشور منتشر شده اند که در بیش از ۱۶ کشور اروپایی و آمریکایی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد میهن اضافه کرد: خوشبختانه با مشارکت نهاد‌های قضایی و امنیتی، فروش این بازی‌ها در یک هزار و ۵۷۰ مرکز توزیع در تهران کنترل شده و ممنوع است که با توجه به جرایم سنگین مالی و بازخورد مثبت آن، این طرح بزودی در همه استان‌ها عملیاتی می‌شود.

او، آگاهی بخشی به نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آن‌ها با مشارکت آموزش و پرورش را یکی دیگر از راهکار‌های مبارزه با نشر بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای بیان کرد.

کرد میهن بازی‌های موبایلی را مهم‌ترین استعداد بازی سازان فضای مجازی در کشور دانست و گفت: هم اکنون بیش از ۸۰ هزار بازی موبایلی در دسترس قرار گرفته است که همه آن‌ها تحت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ف

فعالیت ۲۸ میلیون کاربر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد