Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائدامینی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین نمادین انتخابات شورای دانش آموزی استان اظهار داشت: امسال بیست و دومین دوره شورای دانش آموزی مدارس برگزار می شود.

وی افزود: این شورا در حقیقت می تواند حمایتگر و حامی مدیریت و معلمان بوده و نقطه نظرات و دیدگاه دانش آموزان را به مدیریت مدارس برساند تا راه صحیح تعلیم و تربیت فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدامینی با بیان اینکه این انتخابات در دو هزار و یک مدرسه استان و میان 164 هزار و 726 دانش آموز برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال شعار انتخابات شورای دانش آموزی، «شورای دانش آموزی طلایه داران گام دوم انقلاب» است.

وی تاکید کرد: با تشکیل شورای دانش آموزی در حقیقت تمام فعالیت های تعلیم و تربیت با کمک مدیریت مدرسه و شورای دانش آموزی انجام می شود و دانش آموزان یک گام برای تمرین دموکراسی برداشته و مشارکت را می‌آموزند تا برای حضور در انتخابات مهم تر جامعه آماده شوند.

قائدامینی با اشاره به اینکه قطعا جامعه سازان آینده کشوردانش آموزان هستند، تصریح کرد: باید مدارس متوسطه نظری به گونه ای باشند که وقتی وارد این مدارس می شویم تصور کنیم یک مدرسه فنی و حرفه ای یا کار و دانش است که از ابتدا نظر بر این امر بود اما جاهایی به خطا رفتیم.

وی با بیان اینکه امسال سال رونق تولید است، تاکید کرد: دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش سریعتر وارد عرصه زندگی، اجتماع، اقتصاد و ... می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی با همراهی مدیران راهکار قانونی برای مطالبات خود می یابند.

کد خبر 4754451

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب شهرکرد انتخابات شورای دانش آموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری