Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطره سامانی از تداوم بارش باران در این استان خبر داد و گفت: گفت: بارش باران تا روز دوشنبه هفته آینده در استان تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مهرداد قطره سامانی» امروز (چهارشنبه ۱ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: بارش‌های موثر پاییزی در استان از روز سه شنبه آغاز شده و تا هفته آینده تداوم می یابد و پیش بینی می شود بیشترین میزان بارش در منطقه کوهرنگ شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: بارش باران از اواخر روز جمعه با ورود یک سامانه بارشی جدید به استان تشدید می‌شود و ارتفاعات شمالی را بیش از سایر مناطق استان تحت تاثیر قرار می دهد.

 

قطره سامانی بابیان اینکه بارش‌های پاییزی تاکنون به طور میانگین سه میلیمتر بارش را برای استان به همراه داشته است، تصریح کرد: بارش های 24 ساعت گذشته در ایستگاه کوهرنگ شش و هفت میلیمتر، سامان چهار و یک میلیمتر، شهرکرد یک و سه میلیمتر، بن سه و شش میلیمتر، فارسان 2 و یک میلیمتر، سورشجان 2 و یک میلیمتر و ایل بیگی سه و هشت میلیمتر گزارش شده است.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای صبح روز چهارشنبه شهرکرد را ۲ سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: این دما تا پایان هفته پایدار است و کاهش دما پیش بینی نمی شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین اصفهان مسجد کربلا خطبه نماز جمعه نماز جمعه خراسان جنوبي سازمان هواشناسی سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: بارش باران در بعضی مناطق کشور ادامه دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۴ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747712

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد