Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر این‌که اگر ایران حرکت اشتباهی انجام دهد چنان ضربه‌ای به آن می‌زنیم که تاکنون نخورده باشد با بیان این‌که بیشتر به نظر می‌آید این گفته بلوفی از سوی آمریکایی‌ها برای خروج از سرافکندگی در این دوره برای آنها ایجاد شده، است اظهار کرد: همان‌طور که بارها گفته شده آمریکایی‌ها در دوره اخیر تلاش زیادی کردند که به ملت ایران فشار وارد کنند و آنها را از تمام حقوق خود محروم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این امید که بتواند میان صفوف ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی اختلال ایجاد و از آن سوء‌استفاده کند.
وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که ملت عزیز ما از دشمن و عمق کینه و خصومت آنها دارند، آمریکایی‌ها تا به امروز نتوانستند کاری انجام دهند. آنها الان با ملتی کاملا منسجم، آگاه و متحد پشت سر نیروهای مسلح توانمند و دارای قدرت دفاعی متکی به خود و بسیار قوی مواجه هستند که بارها آن را آزموده‌اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌دانند که بلاتردید اگر اشتباهی کنند، پاسخی خواهند گرفت که سرافکندگی‌اش برای آنها بسیار بیشتر از سرافکندگی اقدامات قبلی‌شان خواهد بود. آنها یکبار در موضوع توقیف کشتی جمهوری اسلامی ایران و بار دیگر در تجاوز هوایی به مرزهای این کشور ما را آزموده‌اند و دیده‌اند که بدون تردید و با قدرت تمام در لحظه اول، تجاوزات آنها را پاسخ داده‌ایم؛ از این به بعد نیز به این ترتیب خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که به ما مربوط است این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزها و مردم عزیزمان و برای مقابله با هرگونه تعدی و زیاده‌خواهی با قدرت تمام و متکی بر توان خود آماده است و بلاتردید تحت فرماندهی معظم کل قوا و هرگونه تعدی پاسخ خواهد داد. برچسب ها: وزیر دفاع ، تهدید ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر دفاع تهدید ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است