Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد بگی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی سروش بادران افزود: هدف ما افزایش تعداد ایستگاهها و خودروهای آتش‌نشانی مستقر در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی استان تا پایان سال ۱۳۹۹ است.

وی گفت: اکنون ۱۵۰ نیروی آتش‌نشان خبره و آموزش دیده در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعال هستند و این تعداد تا سال آینده به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهارداشت: پیشگیری از وقوع حوادث در شهرکهای صنعتی یکی از اهداف مهم ماست اما در صورت وقوع حادثه و آتش‌سوزی باید خدمات لازم را به سرعت ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی سروش بادران با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار با ۲ دهنه ساختمان ویژه خودروهای آتش نشانی و یک دستگاه خودرو اطفاء حریق از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شرکت شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسید.

بگی خاطرنشان کرد: این ایستگاه در راستای حفظ جان انسانها و ارتقای امنیت بیشتر خدمات آتش نشانی را به مناطق روستایی و شهری همجوار و جاده های اطراف مسیر ناحیه صنعتی هم ارائه خواهد داد.

ناحیه صنعتی سروش در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می ‌شود و از جنوب به جاده اصفهان- سروش بادران امتداد می ‌یابد.

در شهرستان اصفهان ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و ۲ شهرک صنعتی خصوصی با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت وجود دارد.  

استان اصفهان با  ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرک های صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه