Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمایت تمام قد مهاجم انگلیسی اسپرز از سرمربی آرژانتینی و تحت فشار.

طرفداری - دله آلی، مهاجم تاتنهام به حمایت از مائوریتسیو پوچتینو پرداخت.

اسپرز که فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت، فصل جدید را خوب شروع نکرده است. در واقع همه چیز از شکست تاریخی و تحقیرآمیز 7-2 مقابل بایرن مونیخ شروع شد و با چند نتیجه ضعیف دیگر در لیگ برتر همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی 5-0 تاتنهام مقابل ستاره سرخ در لیگ قهرمانان اروپا به نوعی مرهمی بود بر زخم چند هفته اخیر.

به گزارش اسکای اسپورتس، دله آلی پس از بازی در حمایت از پوچتینو گفت:

اگر پوچتینو نبود، خیلی از ما بازیکنان در جایگاه کنونی‌مان نبودیم. تمام کاری هم که از ما برمی‌آید این است که از ممنون و متشکر باشیم. همواره اعتماد کامل به او داشته‌ایم و خواهیم داشت. ما یک تیم هستیم. وقتی اوضاع باب میل ما پیش نمی‌رود، خیلی آسان است که مردم در حرف‌هایشان مربی را مقصر قلمداد کنند اما ما بازیکنان باید اول از همه به خودمان و عملکردمان نگاه کنیم. کاری که در حال انجامش هستیم و به تلاش زیاد ادامه خواهیم داد.

وضعیت فعلی عجیب غریب است چون از زمانی که با هم در تاتنهام بوده‌ایم، چنین چیزی را تجربه نکرده بودیم اما فکر نمی‌کنم آنقدر هم که رسانه‌ها می‌گویند، اوضاع وخیم باشد. نیاز داریم به تلاش ادامه دهیم و فقط روی خودمان تمرکز کنیم نه حواشی. نیازی به گوش دادن به چیزهایی که بیرون از باشگاه گفته می‌شود، نداریم. باید از اینکه در مسیر درست قدم برمی‌داریم، اطمینان حاصل کنیم. وضعیت فعلی برای خیلی از ما کاملا جدید بوده است. به همین دلیل هم چنین واکنشی نشان داده می‌شود. با این حال به نظرم مردم قضیه را زیادی بزرگ کردند. از روز اول با این مربی و بازیکنان، باید همه بازی‌ها را ببریم. برای هر باشگاهی پیش می‌آید که در مقطعی اوضاع چندان خوب پیش نمی‌رود. در این مدت باید شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود