Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:53:27 GMT

هنیه: همچنان از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۲۵۸

هنیه: همچنان از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تصریح کرد ما مسئولیت مستقیم در قدس و مسجدالاقصی را برعهده داریم، ما هرگز از حمایت از مسجدالاقصی دست نخواهیم کشید. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه با تشریح خطراتی که مسجدالاقصی و قدس را تهدید می‌کند، به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها علیه قبله نخست مسلمانان و مانع‌تراشی آنها در برابر نمازخواندن و فرایض دینی اشاره کرد و گفت ما می‌بینیم که صهیونیست‌ها وارد مصلی باب الرحمه می‌شوند و نمازگزاران و مردم قدس را از نماز خواندن در آن محروم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه با تاکید بر دفاع ملت فلسطین و مقاومت از مسجدالاقصی گفت ما مسئولیت مستقیم در قدس و مسجدالاقصی را برعهده داریم، ما هرگز از حمایت از مسجدالاقصی دست نخواهیم کشید.

رئیس دفتر سیاسی حماس که در نشست مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه سخن می‌گفت، خواستار انتقال امت از استراتژی پشتیبانی و حمایت به استراتژی ورود عملی به مسئله آزادی مسجدالاقصی و قدس و دیگر مناطق فلسطین شد .

هنیه از کشورهای جهان خواست از طرح‌ها و تصمیمات اسرائیلی که حق فلسطینیان در مسجدالاقصی را نقض می‌کند، حمایت نکنند.

وی بار دیگر بر پایبندی حماس و عهد و پیمان آن با خداوند و مردم فلسطین برای اینکه همچنان از مسجدالاقصی  دفاع کند، تاکید کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد

مقاومت فلسطین امروز، با هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در جنوب غرب شهر غزه، بار دیگر توانمندی خود در نبرد زمینی را با وجود گذشت ۲۱۱ روز جنگ به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی سرایا القدس امروز شنبه با انتشار یک ویدئو، صحنه‌هایی از تداوم هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در خط تدارکاتی محور نتساریم در جنوب غرب شهر غزه را به نمایش گذاشت.

در حالی که برخی رسانه‌های عبری مدعی احتمال آتش‌بس در غزه طی ساعات آینده و توافق تبادل اسرا هستند، مقاومت فلسطین همچنان توانمندی نظامی خود را به ارتش اشغالگر نشان می‌دهد. ارتشی که با وجود هفت ماه جنگ فرسایشی همچنان تهدید می‌کند که در حال تدارک برای حمله زمینی به رفح است.

در چنین فضایی که مقاومت فلسطین همچنان در جبهه‌های مختلف در حال رویارویی با نظامیان اشغالگر با استفاده از تاکتیک‌های مختلف نبرد زمینی است، منابع رسانه‌ای اسرائیلی امروز اعلام کردند که در نبردهای امروز شماری از نظامیان اشغالگر مجروح شده‌اند و دست‌کم ۵ بالگرد این نظامیان را از مناطق مختلف نوار غزه به بیمارستان‌های مختلف در فلسطین اشغالی منتقل کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • گفت‌وگوی تلفنی هنیه و رئیس اطلاعات مصر درباره مذاکرات/هیئت حماس به‌زودی در قاهره