Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:36:09 GMT

نمایشگاه ملی مطبوعات دینی درقم برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۳۰۱

نمایشگاه ملی مطبوعات دینی درقم برپا می‌شود

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالنده دینی و حوزوی، نمایشگاه ملی مطبوعات دینی درقم برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد محرابی امروز در نشست خبری دومین جشنواره مطبوعات استان قم عنوان کرد: سال گذشته اولین جشنواره مطبوعات در استان قم برگزار شد که خروجی خوبی داشت و امسال استقبال بالایی از جشنواره توسط اصحاب رسانه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: مهم‌ترین سیاست در برگزاری جشنواره، ارتقای سطح دانش اهالی رسانه و رقابتی سالم میان اصحاب رسانه در قم است.

محرابی بیان کرد: در بخش داوری به هیچ عنوان اعمال سلیقه وجود ندارد و کاری کارشناسی از سوی مرکز مطالعات و مرکز رسانه‌ها و بر اساس دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از نخبگان عرصه خبر است و خانه مطبوعات هیچگونه دخل و تصرفی درآن ندارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالنده دینی و حوزوی و وجود مطبوعات و نشریات گسترده در این بخش، نمایشگاه ملی مطبوعات دینی درقم برپا می‌شود که در این خصوص طرح برگزاری این نمایشگاه تدوین شد تا بتوانیم میزبانی این نمایشگاه را بر عهده بگیریم.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار کرد: با مشارکت خانه مطبوعات قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است 4 کارگاه آموزشی ویژه اصحاب خبر و سردبیران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد