Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان تمرین امروز (چهارشنبه) خود را از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز کردند. پیش از تمرین، جلسه آنالیز فنی برگزار شد و پس از آن، بازیکنان برای ۱۵ دقیقه در سالن بدنسازی تمرین کردند.

تمرین در زمین چمن با پاسکاری‌های کوتاه شروع شد و دروازه‌بان‌ها نیز تمرینات اختصاصی داشتند. پس از آن، فوتبال تحت فشار با دستورات و توصیه‌های سرمربی در دستور کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات شروع مجدد، ارسال از جناحین و شوت‌زنی از دیگر برنامه‌های تمرین امروز بود که تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به طول انجامید.

سیامک نعمتی هم به روال روزهای قبل، اختصاصی تمرین کرد.

امروز طبق برنامه، کمال کامیابی‌نیا در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر بود و تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم دنبال کرد.

بشار رسن هم به خاطر مشکل تمدید گذرنامه همچنان در تمرین پرسپولیس غایب است.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در تشریح شرایط کمال کامیابی‌نیا گفت: روند درمان این بازیکن طبق برنامه پیش می‌رود. او بعد از گذشت ۲ ماه از جراحی به محل تمرینات برگشته است. وی یک روز در میان در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دهد و در روزهایی که حضور ندارد، فیزیوتراپی را طبق برنامه انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: این روند تا ۲ هفته ادامه خواهد داشت. بعد از این زمان، شرایط او را بررسی و آزمایش می‌کنیم؛ اگر آماده بود، به بخشی از تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. همین برنامه یک روز در میان ادامه پیدا می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برای شرکت در تمرینات گروهی آماده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه در بوشهر مهمان شاهین شهرداری خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمال کامیابی نیا گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه