Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در آیین افتتاحیه دبیرخانه لاک‌پشت‌های دریایی ایران و اولین سمپوزیوم ملی لاک‌پشت‌های دریایی در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: سواحل مکران با عنایت ویژه‌ای که رهبر معظم انقلاب و دولت دارند طبیعتا در شرایط فعلی اصلی‌ترین کانون اقتصادی است.

عبدالرحیم کردی افزود: زیرساخت‌های لازم در چابهار در حال انجام است برای همین همه صاحبان صنایع اصرار دارند در این شهرستان مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چابهار مشوق‌های خاصی به‌ عنوان منطقه آزاد چابهار دارد که این مشوق‌ها جذابیت‌های این منطقه را دوچندان کرده است.

رئیس هیات مدیره منطقه آزادچابهار تصریح کرد:در سال‌های گذشته بنا به ماموریت‌های فرا دستی این سازمان برای سواحل مکران در محدوده چابهار، صنایع فولاد و پتروشیمی را به‌عنوان صنایع بالادستی برای آن تعریف شده است.

وی گفت: ما به یک استانداردهایی دست پیدا کردیم که بسیاری از نگرانی‌های زیست‌محیطی را که جوامع محلی به آن حساس شده بودند و هم الزامات و ضرورت‌های آنها را تلاش کردیم رفع کنیم و تهدیدها را به حداقل رسانده‌ایم.

عضو هیات‌مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: این سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود حفاظت از محیط‌زیست منطقه را به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار قرار داده است.

محمد اکبر چاکرزهی افزود: افتتاح دبیرخانه لاک‌پشت‌های دریایی ایران برای نخستین بار در چابهار نقطه عطف حفاظت از این‌گونه نادر جانوری است.

به گزارش ایرنا رونمایی از سایت اینترنتی لاک‌پشت‌های دریایی ایران در منطقه آزاد چابهار در حاشیه نخستین سمپوزیوم ملی لاک‌پشت‌های دریایی از دیگر ویژه برنامه بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست افتتاح چابهار لاک پشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم