Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:59:24 GMT

«آن پنجاه و پنج نفر» نقد می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۷۸۴

«آن پنجاه و پنج نفر» نقد می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «آن پنجاه و پنج نفر» در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، کتاب «آن پنجاه و پنج نفر» چهارشنبه ( اول آبان ماه) در سرای کتاب موسسه خانه کتاب نقد و بررسی می شود.

 

سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، خسرو تهرانی، اسماعیل شمس، علی اصغر قریشی، غلامرضا ظریفیان و محمد میرمحمدصادقی در این نشست درباره کتاب «آن پنجاه و پنج نفر» سخن خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب آن ۵۵ نفر شامل اسناد ومدارک حزب ملل اسلامی است. این حزب در سال ۱۳۴۱ش تشکیل شد؛ اما فعالیت عمومی و گسترده آن از ۱۳۴۳ آغاز شد و بیشترین میزان عضوگیری هم درسال‌های ۱۳۴۳ -۱۳۴۴ رخ داد.  در این کتاب سعی شده است تا گزارش کاملی از زندگی و فعالیت اعضای حزب، اساسنامه، نشریه‌ها، جزوه های حزبی و ماهنامه خلق در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای دو مراجعه کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کربلا کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد حب الحسین یجمعنا نقد موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود