Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عبدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بوی نامطبوع به علت آب‌های فاضلاب شهری و همچنین فعالیت کشتارگاه مرغ در این منطقه است.

وی تاکید کرد: حذف بوی نامطبوع ورودی شهر ارومیه از جاده شهید کلانتری نیازمند توجه و رسیدگی به  نهر گُبی است و باید مسئولان آب و فاضلاب بیش از پیش در این امر همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با لایروبی نهر گبی تجمع آب در این نقطه صورت نمی‌گیرد و بوی نامطبوع ورودی شهر نیز حذف می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین وجود کشتارگاه مرغ در این منطقه باعث بروز بوی نامساعد شده و توجه به این بخش نیازمند رسیدگی مسئولان امر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: تنها ۳۰ درصد بوی نامطبوع مربوط به شهرک صنعتی فاز یک ارومیه بود که اصلاح شده و باقی بوی نامطبوع مربوط به ۲ مسئله اضافه فاضلاب تصفیه خانه ارومیه و کشتارگاه مرغ فعال در این منطقه است.

عبدلی گفت: در راستای قطع این بوی نامطبوع اقداماتی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی انجام و خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی به طول یک‌هزار و ۸۵۰ متر با پنج میلیارد رو ۶۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: وجود ماندآب فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه در این منطقه باعث تساعد بوی نامطبوع در محیط می‌شد که با تکمیل خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی این عامل کنترل شده است.

وی  با اشاره به وضعیت خط انتقال فاضلاب شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه ادامه داد: این خط انتقال به طول ۱.۵ کیلومتر با سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام و به تصفیه خانه فاضلاب وصل شده است.

در ورودی شهر ارومیه از مسیر تبریز، بوی نامطبوعی حس می شود و سال هاست که ادارات مختلف، مشکل را به گردن دیگری می اندازد و این مشکل به صورت لاینحل باقی مانده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آب و فاضلاب شهرک های صنعتی تصفیه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • قلعه حسن صباح هنوز هم دست نیافتنی است
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم