Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فریبرز گرامی، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: استقلال چند هفته‌ای است که خوب نتیجه می‌گیرد و از شانس ما روی دور پیروزی افتاده است. تاریخ انتشار: 16:01 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۴۶۲

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پیش از بازی تیم فوتبال پارس جنوبی برابر تیم استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم بگویم خوشبختانه یا متاسفانه استقلال روی نوار پیروزی قرار گرفته است و بازی ما با این تیم سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال شخصیت لازم را پیدا کرده و حریف قدرتمندی برای ما خواهد بود. از سوی دیگر تیم ما چیزی از استقلال کم ندارد، هم خوب بازی می‌کنیم و هم انگیزه لازم برای شکست استقلال در ورزشگاه آزادی را داریم.

وی ادامه داد: در بازی با صنعت نفت بدشانس بودیم. می‌توانستیم برنده بازی هفته قبل باشیم، اما در کمال ناباوری سه امتیاز ارزشمند ر از دست دادیم. در بازی با استقلال اجازه نمی‌دهیم بدشانسی بر ما غلبه کند و با قدرت برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره بر توانایی‌های تیمش تصریح کرد: وقتی در رده دهم جدول قرار داریم یعنی عملکرد تیم ما خوب نیست. می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم، ولی هنوز موفق نشدیم. تلاش می‌کنیم در سه بازی سخت پیش‌رو به خوبی امتیاز کسب کنیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

گرامی ادامه داد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است البته نمی‌خواهم وضعیت فعلی را توجیه کنم، ولی این تیم چندین تغییر اساسی داشته و فقط سه بازیکن از فصل قبل در تیم ما باقی مانده‌اند. از این‌رو برای رسیدن به هماهنگی بیشتر طبیعی بود که هفته‌های اول را از دست دهیم. اما با شناختی که از کمالوند دارم مطمئنم خیلی زود به هماهنگی خواهیم رسید.

وی در مورد حضور برخی بازیکنان جوان در تیم پارس جنوبی تصریح کرد: برای داشتن تیمی جوان باید تاوان داد. جوان‌های تیم ما بازیکنان باکیفیتی هستند، ولی برای این که اعتماد به نفس پیدا کنند به زمان نیاز دارند. از این‌رو در هفته‌های آینده از تیم ما بیشتر خواهید شنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فریبرز گرامی پارس جنوبی جم استقلال تهران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم

22 سال از شکست تلخ اینتر مقابل لاتزیو گذشت.

دانلود (27.3MB)

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام