Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 124هزار و 149 دانش‌آموز دختر و پسر استان در بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، امروز یکم آبان، در مراسم نمادین برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این انتخابات همزمان با سراسر کشور با شعار "شورای دانش‌آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب » در  بیش از 1500 آموزشگاه استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه  مدرسه مکانی برای یادگیری مهارت‌های زندگی و اجتماعی است، تصریح کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی با هدف پرورش روحیه همکاری، تعاون، همفکری و سعه صدر در مدارس استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به راهیابی  12 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی  به عضویت 1500 شورای دانش‌آموزی، افزود: شوراهای دانش‌آموزی زمینه‌ساز عزت نفس و ارتقای شخصیت دانش‌آموزان شده و مسئولیت پذیری و فعالیت خود انگیخته و مسئولانه را بیشتر می‌کند.

واقعی، تحمل نظرات، افکار متفاوت و مسئولیت‌پذیری را از دیگر اهداف برگزاری شوراهای دانش‌آموزی دانست و ادامه داد: فرصت دادن، اندیشیدن و ابراز مداخله موثر در امور دانش‌آموزان از خصوصیات شوراهای دانش‌آموزی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد اعضای شوراهای دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی بر حسب تعداد دانش‌آموزان پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم و در مدارس متوسطه براساس کل دانش‌آموزان هر مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند، نسبت به راه اندازی 18انجمن در مدرسه اقدام کرده و سایر دانش‌آموزان مدرسه با علاقمندی در یکی از انجمن‌ها سازماندهی شده و برای جهت دهی خلاقیت‌های فردی خود در فعالیت‌های گروهی آموزشگاه حضور فعال دارند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ترکیب اعضای شورای دانش‌آموزی، یادآور شد: ترکیب اعضای شورای دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی برحسب تعداد دانش‌آموزان آن مدرسه است.

واقعی خاطرنشان کرد: ترکیب اعضای شورای دانش‌آموزی در دوره متوسطه اول و دوم نیز برحسب تعداد کل  دانش‌آموزان آن واحد آموزشی  است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی