Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کمیته بین‌المللی المپیک توجه ویژه‌ای به بازی های ساحلی دارد اظهار داشت: امیدواریم در دوره‌های بعدی بتوانیم با شرکت‌کنندگان بیشتری در مسابقات حاضر شویم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی با ارائه گزارشی از مسابقات جهانی بازی های ساحلی به میزبانی قطر اظهار امیدواری کرد که ایران در دوره های بعدی با تیم های بیشتری در این رقابت ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کاروان ایران با چهار رشته در اولین رویداد جهانی بازی های ساحلی حاضر شد که در این مسابقات ۹۷ کشور  شرکت کرده بودند.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با اشاره به سطح بالای ابن دوره از  مسابقات، میزبانی قطر را بسیار خوب توصیف کرد.

او درمورد وضعیت تیم های شرکت کننده از ایران در این مسابقات توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در کشتی فقط ما یک سهمیه داشتیم که با وایلدکارت در مسابقات حضور پیدا کرد و همین یک نفر توانست همه حریفانش را ضربه فنی کند. 

سعیدی افزود: در کاراته نیز بانوی ما با همه نامداران جهان مبارزه کرد و در عین شایستگی مدال نقره را به دست آورد.

او بیان کرد: کاروان ما در رده بندی در مجموع عنوان نهم را به دست آورد که با توجه به تعداد کم شرکت کنندگان ما نیز این رتبه قابل قبول است.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری و نتایج اجلاس آنوک در حاشیه این بازی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شخص توماس باخ نیز حضور داشت و از کشورمان نیز  دکتر صالحی امیری نیز در این جلسه  شرکت کرد.

وی ادامه  داد: در حاشیه مراسم رییس کمیته المپیک توانست ۶ ملاقات با روسای کمیته‌های المپیک دیگر کشورها داشته باشد و نتایج خوبی هم از این نشست ها به دست آمد.

سعیدی با اشاره به این موضوع که کمیته بین المللی المپیک توجه ویژه ای به بازی های ساحلی دارد بیان کرد که امیدواریم با حضور حداکثری ورزشکاران مان در رشته های مختلف بتوانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: دیدار صالحی امیری با نناد لالوویچ بازگشت رقیب حسن یزدانی به میادین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی رقابت کشتی کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال