Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:42:02 GMT

کالدرون به دنبال جانشین جونیور

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۲۸۷

کالدرون به دنبال جانشین جونیور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای مهاجم برزیلی تیمش است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی حخبرگزاری تسنیم، عملکرد جونیور براندائو در خط حمله پرسپولیس آنقدر ضعیف و ناامیدکننده بوده است که گابریل کالدرون تصمیم بگیرد قید استفاده از او را در ترکیب تیمش بزند، مگر اینکه به قول خودش مجبور به استفاده از این بازیکن برزیلی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرینات اخیر پرسپولیس کالدرون در بین نفرات تیمش به دنبال این بوده که کدام بازیکن را در کنار علی علیپور در خط حمله قرار دهد تا بلکه مشکل گلزنی تیم خود را حل کند. نفراتی چون مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از جمله نفراتی بوده‌اند که کالدرون به تناوب از آنها در خط حمله تیمش استفاده کرده و یکی از این نفرات در بوشهر به عنوان زوج علیپور به میدان خواهد رفت.

در این میان امیر روستایی هم اگرچه مهاجم ملی‌پوش امید پرسپولیس به حساب می‌آید اما چند صباحی است که کالدرون به کلی قید او را زده و حتی نامش را در برخی بازی‌ها در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌دهد.

پرسپولیس روز جمعه این هفته در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری خواهد رفت.

گزارش تمرین پرسپولیس| تمرین اختصاصی کامیابی‌نیا و نعمتی در حضور خانواده علیپور

 

انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گابریل کالدرون پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گابریل کالدرون پرسپولیس گابریل کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم