Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این جمعیت در سال گذشته ۴ میلیون و ۴۸۸ هزار مرتبه به مراکز درمانی مربوطه مراجعه کردند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی اکبری امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تأسیس بیمه سلامت از سال 74 در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 40 میلیون ایرانی در داخل کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات آن بهره می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان به جمعیت گیلانیان تحت پوشش بیمه سلامت این استان اشاره و بیان کرد: بیش از 50 درصد از جمعیت استان گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این جمعیت در سال گذشته 4 میلیون و 488 هزار مرتبه به مراکز درمانی مربوطه مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه کارکنان دولت، روستائیان، طلاب علوم دینی، خانواده معزز شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی و جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند افزود: هم‌اکنون 42 شهر استان گیلان زیر 20 هزار نفر جمعیت دارد.

پرداختی حق بیمه 85 درصد از افراد زیرپوشش بیمه سلامت در استان فارس صفر استتهران| سطح پوشش بیمه سلامت در دماوند افزایش پیدا می‌کندآغاز بیمه سلامت اجباری از آبان‌ ماه در گلستان / 5 درصد گلستانی‌ها بدون بیمه هستند

اکبری به اجرای طرح "ارزیابی وسع" از آبان‌ماه امسال و همزمان با سراسر کشور در گیلان اشاره کرد و عنوان داشت: طبق بررسی‌ها، 200 هزار گیلانی فاقد بیمه درمانی می‌توانند از طریق سامانه وزارت رفاه در این طرح ارزشمند ملی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با بیان اینکه هدف نظام اسلامی و دولت در حوزه سلامت، تحت پوشش قرار دادن اقشار آسیب‌پذیر است خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که دغدغه‌های مردم در حوزه سلامت و درمان رفع شود و آنان نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روزانه یک میلیارد و 325 میلیون تومان توسط اداره سلامت گیلان برای مردم این استان هزینه می‌شود ابراز داشت: اداره‌کل سلامت استان گیلان ماهانه 40 میلیارد تومان برای حفظ و ارتقای سلامتی مردم این استان هزینه می‌کند.

انتهای پیام/ز

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت