Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافه پارک فناوری‌های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به‌منظور شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های موجود و فراهم آوردن محیطی برای معرفی استارتاپ‌های برتر دنیا در این حوزه، شناسایی نهادها، شرکت‌ها و دست‌اندرکاران حوزه فناوری‌های همگرا در ایران، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ کافه فناوری‌های همگرا را با حضور صاحبان‌ایده، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها، دانشجویان، استادان و دانش‌آموختگان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فناوری‌های همگرا به چهار مجموعه اطلاعات، علوم‌زیستی، علوم شناختی و نانو گفته می‌شود که در هم‌افزایی و یکپارچگی با هم قادرند به نیازهای انسان که تاکنون فناوری‌های دیگر قادر به حل آن نبوده‌اند، پاسخ دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس http://utstpark.ir/newsnbic مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۴-۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۵۴ و ۱۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فناوری های همگرا دانشگاه تهران پارك علم و فناوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم