Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیلوفر اختیاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص عملکرد مراکز فیزیوتراپی که با بهزیستی همکاری می کنند، گفت: یک واحد فیزیوتراپی در مرکز دولتی شهید ادبیان بهزیستی واقع در کرمانشاه و یک مرکز جامع الهیه واقع در شهرک بهداری- جنب پارک قائم است که این ۲ مرکز هر روز صبح از ساعت هشت تا ۱۴ بعدازظهر به جامعه هدف بهزیستی و شهروندان دیگر خدمات لازم را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختیاری ادامه داد: مراکز شهید ادبیان و جامع الهیه کرمانشاه برای خدمات دهی به بیماران مجهز به دستگاه های مدرن الکتروتراپی و مگانوتراپی هستند.

این مسوول ادامه داد: مرکز فیزیوتراپی اسلام‌آبادغرب نیز واقع در روبروی بیمارستان امام این شهرستان با تجهیزات مناسب از ساعت هشت تا ۱۴ بعدازظهر به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

اختیاری از مرکز فیزیوتراپی شهرستان پاوه به عنوان چهارمین مرکز فیزیوتراپی استان یاد کرد.

وی اضافه کرد، هرکدام از این مراکز روزانه به ۱۵ تا ۱۶ مددجو رایگان ارائه خدمت می کنند و تعرفه آن ها برای مردم عادی با نرخ دولتی است.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان کرمانشاه هم اکنون پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران