Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده سازمان ملل می‌گوید نیروهای یمنی و عربستان بر سر ایجاد پست‌های دیده بانی مشترک در شهر راهبردی الحدیده توافق کردند. تاریخ انتشار: 16:48 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۵۳۳ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ سازمان ملل می‎گوید که پست‌های مشترک دیده بانی در چند نقطه «الحدیده» ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده سازمان ملل گفته که طرف‎های درگیر در یمن بر سر ایجاد چهار پست مشترک دیده بانی در شهر بندری الحدیده توافق کردند.
وی این توافق را جدیدترین گام از مجموعه اقدامات سازمان ملل برای تداوم آتش بس در شهر بندری دریای سرخ خواند.
الحدیده بندر و مسیر اصلی ورود کالا و کمک‌های بشردوستانه به یمن است که دو تلاش ائتلاف برای اشغال آن ناکام ماند. اما بمباران و محاصره این بندر از سوی ائتلاف سبب شده تا یمن در آستانه قحطی سراسری قرار بگیرد.   این در حالی است که شبکه الجزیره سه شنبه شب به نقل از منابع خود ادعا کرد کمیته‌ای سیاسی و نظامی با هدف بررسی توقف جنگ در یمن و پایان دادن به حملات هوایی علیه یمن میان انصارالله و عربستان تشکیل شد.
از سوی دیگر برخی از گزارش‌ها از خروج امارات از مقر ائتلاف در غرب «عدن» حکایت دارند.
ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان و با حضور موثر امارات از سال ۲۰۱۵ به بهانه بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به قدرت، حمله نظامی به این کشور را آغاز کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ملل توافق عربستان و انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات