Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر چهارشنبه در دیدار ورزشکاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد اظهار داشت: اربعین امسال با عظمت و شکوه بزرگی برگزار شد به طوری که هیچ کجای دنیا نمی توان چنین جمعیت عظیمی را یکجا دور هم جمع کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان این را قدرت تشیع، شیعه و اسلام می دانند، تصریح کرد: باید تلاش شود این آیین بزرگ دینی در سال های آینده با عظمت بیشتری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد با اشاره به آورده شدن مسابقه در قرآن کریم، ادامه داد: باید بدانیم در زندگی دو نوع مسابقه مادی و معنوی وجود دارد که در مسابقه مادی چون ورزش شکست خوردن ممکن است اما در مسابقات معنوی انسان ها حریفی ندارند شکستی وجود ندارد و هدیه این مسابقه معنوی فنا ناپذیر است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در مسابقات ورزشی داور خود افراد هستند اما در مسابقات معنوی پروردگار داور است که نه موضوعی را فراموش می کند و نه حق کسی را ضایع می کند.

به گفته وی، ورزش افراد را شجاع می کند لذا همچنان که در ورزش به جسم ورزشکاران اهمیت داده می شود باید به روح و روان آنها نیز توجه شود.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: شجاع ترین مردم کسی است که بر هوای نفس غلبه کند لذا باید در مراکز ورزشی به جنبه های معنوی ورزشکاران توجه شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: انسان ها به اعتقادات قوی نیاز دارند و در تمام رشته ها و همه جای جامعه باید اخلاق مداری حاکم باشد.

کد خبر 4754718

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد هفته تربیت بدنی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آئین گشایش دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار شد.

دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکز استان ،گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

او  افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی گفت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این آئین با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، گفت: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی