Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:47:16 GMT

بررسی چالش‌های صنعت دریایی کشور در قشم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۹۶۰

بررسی چالش‌های صنعت دریایی کشور در قشم

دانشکده مهندسی دریای دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دبیرخانه علمی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی ایران که آذرماه امسال در قشم برگزار می‌شود، انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، صنایع دریایی به‌عنوان بخشی مهم از فعالیت‌های اقتصادی کشور، طی سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال فراز و نشیب‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری منظم و سالانه همایش‌های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است.

در این راستا بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران و با همکاری ارگان‌های دریایی کشور در ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ در جزیره قشم برگزار خواهد شد. 

بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی در هشت محور تخصصی طراحی، ساخت شناور و تجهیزات دریایی، فراساحل، سواحل و بنادر، استانداردها و HSE، مهندسی مواد پیشرفته و فناوری‏‌های نوین دریایی، لجستیک و حمل و نقل دریایی، شیلات، اقیانوس‌‏شناسی و زیست‌فناوری دریا، مدیریت، حقوق، بیمه و اقتصاد دریا و همچنین سرمایه‏‏‌های انسانی، اجتماعی و گردشگری دریایی که هر یک از محورها دارای زیرمحورهایی نیز هستند، برگزار خواهد شد.

همچنین امسال دو محور شرکت‌های نوپا (start up) و کسب‌وکارهای نوین دریایی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنایع دریایی در بخش محورهای توسعه بازار به همایش اضافه شده‌اند.

دانشکده مهندسی دریای دانشگاه صنعتی امیرکبیر دبیرخانه علمی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان دبیرخانه اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنایع دریایی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش به وب‌سایت http://www.iranmic.ir/ و برای نمایشگاه به تارنمای http://www.irimex.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۰۸۸۳۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير صنايع دريايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور