Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت باشگاه پرسپولیس به خاطر سوء استفاده از صفحه اینستاگرام این باشگاه در شعبه ۹ بازپرسی فرهنگ و رسانه جریان دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، حدود دو سال قبل باشگاه پرسپولیس صفحه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرد و پس از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، توانست برای صفحه رسمی خود تیک آبی «احراز هویت» نیز دریافت کند، اما پس از گذشت چند ماه مشخص شد صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس که در سایت این باشگاه نیز برای آن تبلیغ شده بود تا تعداد دنبال کننده‌های آن به حدود دو میلیون نفر برسد، در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع کافی بود تا مسوولان وقت باشگاه با طرح شکایتی در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیر موضوع شوند.

پرسپولیسی‌ها بیش از یک سال تلاش کردند و در نهایت توانستند اداره‌ی صفحه اینستاگرام خود را به طور کامل در اختیار بگیرند، اما این موضوع هم باعث نشد پرونده شکایت آن‌ها از افرادی که صفحه را غیرقانونی اداره می‌کردند و تبلیغات خود را در آن منتشر می‌کردند پیگیری نشود.

همان زمان که این صفحه از اختیار باشگاه پرسپولیس خارج شده بود شایعه‌ای مطرح شد که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس صفحه را در اختیار دارد و این صفحه را در اختیار مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار نمی‌دهد. اما باشگاه بدون توجه به شایعات، تنها بر اساس نامه رسمی که از اینستاگرام دریافت کرده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی باز کرد و در آن شکایت ایمیل و شماره تماسی که اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس روی آن ثبت شده بود را به دادسرا ارائه کرد.

البته پرسپولیسی‌ها بعد‌ها که این صفحه را در اختیار گرفتند متوجه شدند که طی یک سالی که اداره صفحه در اختیارشان نبوده، ۹۰ شرکت، شخص و همین‌طور فروشگاه در صفحه مذکور برای خود تبلیغات کردند و در ادامه با پیگیری موضوع مشخص شد هزینه‌های این ۹۰ تبلیغ را به حساب شخصی یک خانم واریز کرده‌اند. در همین راستا شکایت باشگاه پرسپولیس از این خانم که پول‌های تبلیغات به حسابش واریز شد هم به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه شد.

در همین رابطه شکایت باشگاه پرسپولیس از صاحب شماره موبایلی که صفحه روی آن ثبت شده بود و همین‌طور خانمی که پول تبلیغات به حسابش واریز شده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در جریان است و باید منتظر بود تا پس از بررسی این نهاد، اطلاعت جدیدی درباره این پرنده ارائه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده تابناک ورزشی پرسپولیس اینستاگرام درآمد تبلیغات کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد